اخبار اقتصادی

کاخ سفید: دیپلماسی بهترین راه اجتناب از یک بحران هسته ای است

سخنگوی کاخ سفید در یک کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران درباره رویکرد فعلی دولت آمریکا نسبت به مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین پاسخ داد.

22 اردیبهشت 1401

رأی مجلس به بازگشت کوپن

نمایندگان مجلس سازوکار حذف ارز ترجیحی و حمایت از مردم در قالب کالا برگ را مشخص کردند.

20 اردیبهشت 1401

خطر در کمین آشوراده، ساخت هتل سبب نابودی میانکاله می گردد

مشاور رییس اسبق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ما به این علت که می دانیم چه بلایی بر سر انزلی آمده است و گردشگران در طبیعت ایران چه به روز آن می آورند، دوست نداریم، آشوراده اولین منطقه پناهگاه حیات وحش تبدیل به منطقه گردشگری گردد.

15 اردیبهشت 1401

فهرست لوکس ترین خودروهای ایران در کیش با امکان اجاره

یکی از امکاناتی که در سفر به جزیره زیبای کیش می توان در اختیار داشت، اجاره خودرو در کیش از همان لحظه ورود به شهر است.

2 اردیبهشت 1401

مصوبه 10 بندی ستاد اقتصادی دولت اجرایی می شود

تهران (پانا) - سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت که مصوبه 10 بند ستاد اقتصادی دولت اجرایی خواهد شد و مقدمات کار در حالی پیگیری است.

1 اردیبهشت 1401

نسخه نسل نو سایبرپانک 2077 منتشر شد؛ جزئیات کامل پیشرفت ها و تغییرات

بالاخره پس از مدت ها انتظار، استودیوی سی دی پراجکت رد به روزرسانی تازه بازی سایبرپانک 2077 یعنی نسخه 1.5 را روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی عرضه کرد. این به روزرسانی بهبودهای زیادی را در بخش های مختلف بازی از گرافیک تا...

30 فروردین 1401

توسعه کسب وکارهای محلی، بیکاری را کاهش می دهد

خبرگزاری خبرنگاران- عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: توسعه کسب وکارهای محلی منجر به رونق مالی و کاهش بیکاری خواهد شد.

28 فروردین 1401

13 رفتاری که موجب پیری می گردد

کار های پر استرس و شرایط مالی هم مزید بر دلیل شده است که شما احساس کنید زودتر از آنچه باید، پا به سن گذاشته اید.

24 فروردین 1401

راه اندازی نخستین قطار گردشگری مشهد ، تربت حیدریه

فرماندار تربت حیدریه از راه اندازی نخستین قطار گردشگری مشهد - تربت حیدریه همزمان با جشنواره ملی سرخ و سفید با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی و شرکت رجا اطلاع داد.

11 اسفند 1400

5 هزار مگاوات نیروگاه تازه تا تابستان 1401 وارد مدار می شود

معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: براساس برنامه ریزی وزیر نیرو، تا چهار سال آینده 35 هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاهی کشور افزوده می شود که تا تابستان سال آینده پنج هزار مگاوات نیروگاه تازه وارد مدار خواهد شد.

9 اسفند 1400

مدیریت شهری اعتبار لازم برای حل چالش های ترافیکی را ندارد

تهران (پانا) - یک عضو شورای شهر تهران بیان کرد که پیشنهاد های پلیس راهور برای کاهش ترافیک تهران، پیشنهاد های درستی بود اما مدیریت شهری اعتبارات لازم برای حل این چالش ها در مدت زمان کوتاه را ندارد.

7 اسفند 1400

چرا نروژ در کنار پرازدحام ترین فرودگاهش یک شهر نو می سازد؟!

ساخت یک شهر نو در کنار فرودگاهبه نظرتان منطقی تر است که اول یک شهر وجود داشته باشد و بعد فرودگاه کنار آن ساخته شود یا آنکه در کنار یک فرودگاه شهری نو ساخته شود؟ این هم یکی از آن پرسش های مرغ و تخم مرغ است که ممکن است در نظر اول عجیب به نظر بیاید. اما گاهی...

7 اسفند 1400

قیمت لیر 12 دی 1400، لیر مقرون به صرفه می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، لیر ترکیه روز یکشنبه قیمت دو هزار و 220 تومانی را برای خود به ثبت کرد. قیمت لیر ترکیه نسبت به روز گذشته 10 تومان کاهش داشت.

30 بهمن 1400

چرا بازار تبریز آخر هفته ها تعطیل است؟

بازار تبریز که چند سال قبل در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید، آخر هفته ها تعطیل است.

29 بهمن 1400

اولویت فرمانداری بوشهر شکوفایی ظرفیت های مالی و انسانی روستا است

خبرنگاران/بوشهر معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بوشهر گفت: شکوفایی ظرفیت های مالی و انسانی موجود در روستاهای از اولویت های فرمانداری این شهرستان با هدف کاهش بیکاری و افزایش نرخ مشارکت در فعالیت های مالی است.

24 بهمن 1400

کدام یخچال فریزر ها در بازار لوازم خانگی پرفروش می شوند؟

خبرنگاران- پرفروش ترین یخچال فریزر های بازار از نوع بالاپایین هستند، کمتر از 10 میلیون تومان قیمت دارند و در حال حاضر استقبال بیشتری از محصولات داخلی می شود. فروشنده های لوازم خانگی می گویند بین انواع مختلف موجود در بازار، یخچال های بالاپایین درمقایسه...

18 بهمن 1400

همکاری ایران و ترکمنستان در حوزه برق ادامه دارد

وزیر نیرو با معاون نخست وزیر در امور عمرانی، انرژی و آب و برق ترکمنستان درباره همکاری دوجانبه در حوزه برق گفت وگو کرد.

16 بهمن 1400

لزوم به روزرسانی دانش و خدمات بیمه ای در ایران

خبرگزاری خبرنگاران- عضو هیئت مدیره شرکت بیمه آسماری با بیان این که اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان باعث ایجاد اختلال در روابط بیمه گران داخلی و خارجی به ویژه در حوزه بیمه های اتکایی شده است، اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر این شرایط به نفع صنعت بیمه...

15 بهمن 1400

قیمت دلار امروز شنبه 1400، 10، 11

قیمت دلار در بازار متشکل، امروز به 27،180 (بیست و هفت هزار و یکصد و هشتاد) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش داشته است.

13 بهمن 1400

خبر خیلی مهم درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

خبرنگاران :رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس جلسه هم اندیشی امروز صبح نمایندگان با عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی را تشریح کرد.

9 بهمن 1400
تعداد: (244)