مهارت های فردی و گروهی حوزه اینترنت اشیا ارتقا یافت

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه به نقل از ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال، اختتامیه سومین دوره بوت کمپ اینترنت اشیا 1400 برگزار گشت تا مهارت های فردی و تشکیل تیم های استارت آپی سرعت گیرد.

مهارت های فردی و گروهی حوزه اینترنت اشیا ارتقا یافت

سومین دوره از بوت کمپ های اینترنت اشیا در سال 1400 به صورت حضوری و مجازی از 19 مرداد تا 8 مهرماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی از طریق مرکز تحقیقات اینترنت اشیا با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری برگزار گشت.

این بوت کمپ با هدف افزایش مهارت فردی و تشکیل تیم های استارت آپی، اقدام به تیم بندی افراد شرکت کننده کرد تا علاوه بر آموزش های انفرادی، افراد در قالب کارگروهی نسبت به تولید محصول نمونه اولیه اقدام کنند و در پایان مورد ارزیابی قرار گیرند.

آموزش و تربیت نیروهای ماهر و متخصص برای ورود به بازار و همچنین شبکه سازی در زیست بوم هوشمندسازی کشور هدف دیگر این رویداد بود.

از سال 98 تا به امروز 3 بوت کمپ در حوزه اینترنت اشیا برگزار گشته که این دوره ها نتایجی چون تزریق نیروی متخصص به بازار کار، تشکیل چندین تیم استارت آپی و تولید محصولات فناورانه در این حوزه داشته است.

در دوره سوم این رویداد، شرکت کنندگانی از 20 استان کشور حضور داشتند.

اینترنت اشیا از جمله فناوری های شاخص است که به نام زیرساخت توسعه و تحول جامعه در حوزه های شهری، سلامت، محیط زیست و حمل و نقل و صنایع تولیدی به تعداد می رود. اینترنت اشیا را می توان نقطه تلاقی هنر، صنعت و مدیریت دانست.

نکات قابل توجه در بوت کمپ اینترنت اشیا امسال وجود دیدگاه جامع، کاربرد محور، حرکت مستمر و پیوسته و دیدگاه ملی و توجه به تمامی نقاط کشور ازجمله استان های محروم و کمتر پیشرفته مانند سیستان و بلوچستان و هرمزگان بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مهارت های فردی و گروهی حوزه اینترنت اشیا ارتقا یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهارت های فردی و گروهی حوزه اینترنت اشیا ارتقا یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید