مسافران با استفاده از برنامه Google Hotels گزینه های بیشتری نسبت به گذشته در اختیار دارند

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، گوگل در کانادا، اخیرا برنامه ای به نام Google Hotels توسعه داده است که هدف از ارائه آن انجام سریع تر و آسان تر فرآیند برنامه ریزی سفر و رزرو محل اقامت است.

مسافران با استفاده از برنامه Google Hotels گزینه های بیشتری نسبت به گذشته در اختیار دارند

املاک، هتل ها و اقامتگاه های اجاره ای زیادی در بخش جستجوی Google Hotels از شرکای مختلفی همانند Expedia ،HomeAway ،Hotels.com ،RedAwning ،TripAdvisor و VRBO در دسترس می باشد.

این خدمت، ارائه دهنده یک مجموعه وسیع تر از انتخاب ها جهت اجاره محل اقامت در سراسر دنیا است که در حال حاضر امکان جستجو به وسیله تلفن همراه را دارد و به زودی به وسیله نسخه Desktop بر روی کامپیوتر هم در دسترس خواهد بود.

به وسیله گزینه جستجوی نو شما می توانید قیمت ها را ببینید، با فیلتر کردن امکانات جستجوی خود را محدودتر کنید، عکس ها و نظرات سایرین را در خصوص هر یک از هتل ها و اقامتگاه ها مشاهده کنید و بعلاوه نرخ و ظرفیت هتل را برای تاریخ مورد نظرتان آنالیز نمایید. هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید و آماده رزرو بودید، می توانید روی گزینه Book کلیک کنید تا با انتقال به سایت پرداخت ارائه دهنده هتل، تراکنش های خود را تکمیل کنید.

خدمت نو جستجوی هتل ها به وسیله گوگل، به مسافران این امکان را می دهد تا برترین هتل، با مناسب ترین قیمت و درجه بندی را در برترین موقعیت جغرافیایی انتخاب نمایند. در اوایل ماه گذشته، غول جستجوی دنیا، امکان فیلتر نوی را به برنامه هایش افزود که هتل های برتر را بر اساس عکس ها و نظرات کاربران تعیین می نماید.

در چنین شرایطی می توان گفت تعطیلات رویایی فقط به میزان چند کلیک با شما فاصله دارند، بنابراین با استفاده از خدمات برنامه Google Hotels برترین گزینه ها را انتخاب نمایید و سفر رویایی خود را بهتر از قبل برنامه ریزی کنید!

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "مسافران با استفاده از برنامه Google Hotels گزینه های بیشتری نسبت به گذشته در اختیار دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران با استفاده از برنامه Google Hotels گزینه های بیشتری نسبت به گذشته در اختیار دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید