بخش چندنفره هیلو اینفینیت برای اولین بار نمایش داده شد

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، پس از نمایش جنجال برانگیز بازی هیلو اینفینت در سال گذشته که بیش از همه گرافیک آن منجر به اعتراض های زیادی شد، بسیاری منتظر ماندند که استودیو 343 اینداستریز (343 Industries) با نمایش نو بخش کمپین نظرها رو به سوی هیلو بازگرداند. متاسفانه، شاهد چنین چیزی نبودیم اما در عوض مایکروسافت در مراسم خود نمایش جذابی را از بخش چندنفره بازی منتشر و جزییاتی بیشتری را از آن آشکار کرد.

بخش چندنفره هیلو اینفینیت برای اولین بار نمایش داده شد

البته، بازی هیلو اینفینیت همچون دیگر بازی های استودیوهای داخلی مایکروسافت در روز عرضه برای سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس هم منتشر خواهد شد و هواداران می توانند با داشتن این اشتراک به راحتی و بدون هزینه اضافی آن را تجربه نمایند.

بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت همزمان با عرضه بازی و بخش کمپین آن منتشر خواهد شد با این تفاوت که این بخش رایگان خواهد بود. این یعنی حتی اگر بازیکنان نخواهند بازی را خریداری نموده یا آن را به وسیله گیم پس تجربه نمایند، می توانند این بخش را به صورت مجزا و رایگان بازی نمایند. بازی هیلو اینفینیت و بخش چندنفره آن قرار است در تعطیلات زمستانی سال جاری برای پلتفرم های ایکس باکس سری ایکس/ اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر گردد. سازندگان تایید نموده اند که این بازی از ویژگی بازی بین پلتفرمی در پلتفرم های مختلف بهره خواهد برد و حتی بازیکنان می توانند فرایند پیشرفت خود را در پلتفرم های دیگر حفظ و آن را دنبال نمایند.

بخش چندنفره هیلو اینفینیت روی کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس حالتی خواهد داشت که امکان بازی با نرخ 120 فریم بر ثانیه را هم فراهم می نماید.

جوزف استاتن (Jospeh Staten) درباره این بخش بیان می نماید: وقتی بحث گیم پلی به میان می آید، هدف ما ارائه تجربه چندنفره ای است که بتواند میراث هیلوهای کلاسیک و مبارزات هیجان انگیزش را زنده کند و این در حالی است که می خواهیم بازیکنان تازه را هم حمایت نموده و کاری کنیم که آن ها بتوانند به سرعت با بازی آشنا شده و زمان بسیار خوبی را با آن پشت سر بگذارند. به همین دلیل، Spartan Academy و Commander Laurette را معرفی کردیم که به بازیکنان یاری می نماید که با نقشه ها، سلاح ها و تجهیزات بازی آشنا شوند.

استودیو 343 Industries اعلام نموده که بات هایی به بازی اضافه شده است تا بازیکنان بتوانند قبل از اینکه وارد نبرد واقعی شوند، با مبارزه با هوش مصنوعی خود را گرم و آماده نبرد نمایند. بعلاوه آن ها ادعا نموده اند که سیستم رفتاری ضدتقلبی در بازی پیاده سازی شده است. متاسفانه جزییاتی از تاریخ عرضه نسخه بتا بخش چندنفره بازی هیلو اعلام نشده است.

این بازی در ابتدا قرار بود همزمان با عرضه کنسول های نسل نهمی مایکروسافت منتشر گردد اما سازندگان متوجه شده اند که بازی با ضعف هایی روبه رو است و برای رفع کردن مسائل آن به زمان بیشتری احتیاج است و همین قضیه باعث شد تا بازی با تاخیر روبرو گردد. هنوز سازندگان تاریخ دقیق عرضه را اعلام ننموده اند چراکه از آن مطمئن نیستند و نمی خواهد ریسک تاخیر دیگری را بپذیرند اما به هر حال معین شده است که بازی در پاییز سال جاری و تا قبل از تعطیلات زمستانی عرضه خواهد شد. استودیو 343 Industries بیان نموده که در تابستان، پیش نمایش های فنی بازی هم منتشر خواهد شد.

اگرچه شاهد نمایش بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت بوده ایم اما به احتمال زیاد در رویدادهای آینده مایکروسافت و در طی چند ماه آینده و قبل از عرضه بازی نمایش های بیشتری از بخش کمپین بازی مشاهده کنیم.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "بخش چندنفره هیلو اینفینیت برای اولین بار نمایش داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش چندنفره هیلو اینفینیت برای اولین بار نمایش داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید