شعار روز جهانی گردشگری اعلام شد

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، همه گیری ویروس کرونا با تأثیر گسترده اجتماعی و مالی همراه بوده و به اقتصادهای پیشرفته و در حال توسعه آسیب وارد نموده و در این میان گروه های حاشیه نشین و آسیب پذیر بیشترین زیان و صدمه را متحمل شده اند.

شعار روز جهانی گردشگری اعلام شد

آغاز دوباره گردشگری به آغاز بهبود و رشد یاری خواهد نمود و لازم است همگان به شکلی گسترده و منصفانه از مزایای آن بهره مند شوند.

بنابراین سازمان دنیای گردشگری (UNWTO) شعار گردشگری برای رشد فراگیر را به اسم شعار روز دنیای گردشگری در سال 2021 انتخاب نموده است.

این فرصتی است تا فراتر از آمار گردشگری نگاه کنیم و تصدیق کنیم که در پشت هر آمار و ارقامی، یک شخص واقع شده است. سازمان دنیای گردشگری از کشورهای عضو خود و بعلاوه آژانس های خواهر سازمان ملل متحد، مشاغل و افراد مختلف دعوت نموده تا این قابلیت منحصر به فرد صنعت گردشگری را جشن بگیرند که بر اساس آن هیچ کس پس از آغاز دوباره گردشگری و نگاه به آینده، عقب نخواهد ماند.

روز دنیای دنیاگردی هرساله در تاریخ 27 سپتامبر و با هدف افزایش آگاهی از ارزش های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و مالی این صنعت و سهم آن در دستیابی به اهداف توسعه پایدار، جشن گرفته می گردد.

بنابراین UNWTO دنیا را معین نموده است

منبع: گردشبان

به "شعار روز جهانی گردشگری اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعار روز جهانی گردشگری اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید