اخبار صنعت

طرز تهیه قلیه ماهی بوشهری؛ غذای سنتی جنوب ایران

قلیه ماهی از غذاهای جنوب ایران است که ترشی و تندی این خورشت در ترکیب با ماهی جنوب، معجزه ای اشتهابرانگیز خلق می نماید که بین ایرانی ها حسابی هوادار دارد.

17 اردیبهشت 1401

خودروساز سوئدی محصول کاملاً سازگار با محیط زیست می سازد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، هدف از این همکاری سرعت بخشیدن به تلاش ها برای تولید خودرویی کاملاً عاری از انتشار کربن اعلام شده است. این خودروساز اظهار داشت بدین منظور چند قرارداد همکاری با یک شرکت نروژی سازنده آلومینیوم، یک شرکت سوئدی سازنده...

7 اردیبهشت 1401

برخورد دوگانه با قانون؛ در قرارداد ویلموتس بازنشسته ؛ در سپاهان ساکت

مدیرعامل باشگاه سپاهان در حالی از پاسخگویی در مورد فاجعه قرارداد ویلموتس طفره می رود که درباره حضورش در پست کنونی سکوت اختیار کرده است.

6 اردیبهشت 1401

مصوبه 10 بندی ستاد اقتصادی دولت اجرایی می شود

تهران (پانا) - سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت که مصوبه 10 بند ستاد اقتصادی دولت اجرایی خواهد شد و مقدمات کار در حالی پیگیری است.

1 اردیبهشت 1401

نسخه نسل نو سایبرپانک 2077 منتشر شد؛ جزئیات کامل پیشرفت ها و تغییرات

بالاخره پس از مدت ها انتظار، استودیوی سی دی پراجکت رد به روزرسانی تازه بازی سایبرپانک 2077 یعنی نسخه 1.5 را روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی عرضه کرد. این به روزرسانی بهبودهای زیادی را در بخش های مختلف بازی از گرافیک تا...

30 فروردین 1401

آزادی خواه: دسترسی به سامانه بازرگام در کل کشور فراهم گردد

خبرنگاران - سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: سامانه بازرگام باید در سطح کشور برای همه قابل دسترس باشد و مردم قدرت انتخاب داشته باشند، امیدواریم تا سرانجام سال این شرایط فراهم گردد.

29 فروردین 1401

دوسلدورف در یک نگاه

دوسلدورف در استان نوردراین-وستفالن، در جمهوری فدرال آلمان واقع شده است و با جاذبه های متعددی همانند اشلاس بنرت، کونست پلست، برج راین و... پذیرای گردشگران است.

27 فروردین 1401

جنگ رسانه ای فدراسیون فوتبال با سازمان لیگ بر سر تبلیغات محیطی!

به گزارش خبرنگاران، پیش از شروع دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر (روز شنبه این هفته) بود که به صورت رسمی اعلام شد تبلیغات محیطی به این دو باشگاه واگذار شده است و استقلال و پرسپولیس سرانجام در جنگ فرسایشی با سازمان لیگ برای گرفتن حق...

26 فروردین 1401

اولین دوره مسابقات لیگ شطرنج آقایان صنعت آب و برق مازندران برگزار گردید

خبرگزاری خبرنگاران- روابط عمومی شرکت مدیریت فراوری برق نکا خبرداد، اولین دوره مسابقات شطرنج آقایان با هدف ترویج ورزش شطرنج درسطح ادارات صنعت آب و برق استان مازندران با حضور 36 بازیکن و در غالب 6 تیم بصورت دوره ای برگزار گردید .

14 اسفند 1400

5 هزار مگاوات نیروگاه تازه تا تابستان 1401 وارد مدار می شود

معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: براساس برنامه ریزی وزیر نیرو، تا چهار سال آینده 35 هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاهی کشور افزوده می شود که تا تابستان سال آینده پنج هزار مگاوات نیروگاه تازه وارد مدار خواهد شد.

9 اسفند 1400

چرا نروژ در کنار پرازدحام ترین فرودگاهش یک شهر نو می سازد؟!

ساخت یک شهر نو در کنار فرودگاهبه نظرتان منطقی تر است که اول یک شهر وجود داشته باشد و بعد فرودگاه کنار آن ساخته شود یا آنکه در کنار یک فرودگاه شهری نو ساخته شود؟ این هم یکی از آن پرسش های مرغ و تخم مرغ است که ممکن است در نظر اول عجیب به نظر بیاید. اما گاهی...

7 اسفند 1400

بازگشت ایده آل کامیابی نیا به پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی یک بر صفر رسید که یحیی گل محمدی تصمیم به ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان مرکز گرفت.

4 اسفند 1400

اولویت فرمانداری بوشهر شکوفایی ظرفیت های مالی و انسانی روستا است

خبرنگاران/بوشهر معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بوشهر گفت: شکوفایی ظرفیت های مالی و انسانی موجود در روستاهای از اولویت های فرمانداری این شهرستان با هدف کاهش بیکاری و افزایش نرخ مشارکت در فعالیت های مالی است.

24 بهمن 1400

خوش به حال پرسپولیس؟

خبرنگاران: پرسپولیس برگشته است! این تیم که سه هفته ای می شد از بردن عاجز نشان می داد بالاخره در جریان هفته ششم برابر صنعت نفت آبادان طعم پیروزی را چشید و با یک گل رقیب را از پیش رو برداشت.

20 بهمن 1400

همکاری ایران و ترکمنستان در حوزه برق ادامه دارد

وزیر نیرو با معاون نخست وزیر در امور عمرانی، انرژی و آب و برق ترکمنستان درباره همکاری دوجانبه در حوزه برق گفت وگو کرد.

16 بهمن 1400

لزوم به روزرسانی دانش و خدمات بیمه ای در ایران

خبرگزاری خبرنگاران- عضو هیئت مدیره شرکت بیمه آسماری با بیان این که اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان باعث ایجاد اختلال در روابط بیمه گران داخلی و خارجی به ویژه در حوزه بیمه های اتکایی شده است، اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر این شرایط به نفع صنعت بیمه...

15 بهمن 1400

خبر خیلی مهم درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

خبرنگاران :رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس جلسه هم اندیشی امروز صبح نمایندگان با عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی را تشریح کرد.

9 بهمن 1400

حریفان تراکتور و ماشین سازی تبریز در جام حذفی مشخص شدند

تیم های فوتبال تراکتور و ماشین سازی تبریز حریفان خود در مرحله یک شانزدهم جام حذفی را شناختند.

7 بهمن 1400

350 مدرسه فنی و حرفه ای آماده اجرای طرح بوم مدرسه

تهران (پانا) - نشست برنامه ویژه مدرسه (بوم) با حضور رئیس سازمان پژوهش، مدیر اجرایی طرح بوم، معاون برنامه ریزی درسی و فراوری بسته های تربیت و یادگیری و تنی چند از دست اندرکاران این طرح برگزار گردید.

6 بهمن 1400

محاسبه بهاء برق صنایع پرمصرف با قیمت خرید تضمینی

خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل شرکت توزیع برق حرارتی، از الزام صنایع پرمصرف به پرداخت بهاء برق با قیمت خرید تضمینی بین 450 تا 500 تومان به ازای هر کیلووات ساعت اطلاع داد.

23 دی 1400
تعداد: (154)