آذری: شرایط قرمز خوزستان باعث شد میزبانی را از دست بدهیم، فردا به ریاض می رویم اما هنوز ویزاها نیامده است

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت که شرایط کرونایی قرمز استان خوزستان باعث شد میزبانی شاگردان جواد نکونام در لیگ قهرمانان آسیا منتفی گردد.

آذری: شرایط قرمز خوزستان باعث شد میزبانی را از دست بدهیم، فردا به ریاض می رویم اما هنوز ویزاها نیامده است

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، سعید آذری درباره ملاقات تیم های فولاد ایران و العین امارات در روز 21 فروردین در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: رشد کووید-19 در خوزستان باعث شد میزبانی را از دست بدهیم. در نامه روز 17 مارس، شرایط سیاه و قرمز خوزستان و شهر اهواز تنها موضوعی بود که AFC به آن استناد کرد و بازی به ریاض منتقل شد.

وی با بیان اینکه اعضای تیم فولاد خوزستان کوشش کردند و در اردوی شبانه روزی هستند، اعلام نمود: آنها قرنطینه شدند و مقابل آلومینیوم اراک هم به میدان رفتیم. با توجه به اینکه بازیکنان از شرایط مسابقه دور شده بودند، در نیمه اول تیم خوبی نبودیم که سپس به خودمان آمدیم. تیم در شرایط تمرینی خوبی واقع شده است و امیدوارم در این نبرد نابرابر، با واژه کلیشه ای غیرت بتوانیم بار فنی و روانی را روی تیم بگذاریم و با موفقیت از این مسابقه خارج شویم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که با برنامه تهران ورزشی گفت وگو می کرد، در پاسخ به این پرسش که آیا فولادی ها به ملاقات با آلومینیوم راضی بوده اند یا خیر، اعلام کرد: بله. ما فرصت ریکاوری نداشتیم و می خواستیم ریکاوری کنیم. از قلعه نویی و بچه های تیم گل گهر تشکر می کنم که همکاری کردند. ما فرصت ریکاوری نداشتیم و مجبور بودیم بازی نکنیم. مطمئنیم بازی با آلومینیوم، بچه های ما را مقابل العین هوشیارتر به زمین می فرستد.

آذری در خصوص اعتراض خود به تغییر میزبان ملاقات تیم های فولاد و العین در صفحه شخصی خود گفت: نباید خودمان را گول بزنیم و من هم نمی خواهم پشت قضیه ای پنهان شوم. هیچ تیم ایرانی شرایط میزبانی نداشت و فولاد تنها تیمی بود که می توانست مرحله گروهی مسابقات را میزبانی کند. ما امکانات، هتل و زمین های خوبی داریم. با این حال کنترلی روی کرونا نداریم و نباید خودمان را فریب بدهیم. نمی توانستیم میزبان مسابقات باشیم و من به این موضوع اعتراض کردم که چرا ملاقات پلی آف به عربستان منتقل شد.

وی با اشاره به اتفاقات پیش از ملاقات ذوب آهن و النصر عربستان توضیح داد: 21 اردیبهشت 98 در کربلا با النصر بازی داشتیم که یک روز قبل از این مسابقه، به سفارت یک کشور در بغداد راکت زدند. باشگاه النصر بلافاصله مکاتبه کرد که امنیت عراق کافی نیست و AFC محل این مسابقه را در طول هشت ساعت عوض کرد. تنها اعتراضم نسبت به پارادوکس تصمیم گیری است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به شرایط پایتخت عربستان گفت: شرایط امنیتی ریاض خوب نیست و اعتراض کردم که چرا کمیته امنیت AFC در شرایطی مشابه، دو تصمیم می گیرد. می دانستیم اهواز شرایط سیاه و قرمز کرونایی دارد و نمی گردد مسابقه ای برگزار کرد. با این حال این ملاقات می توانست در ازبکستان یا عمان به عنوان کشوری بی طرف برگزار گردد. این پارادوکس تصمیم گیری، ما را بر آن داشت که از حقوق خود دفاع کنیم.

آذری در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای تیم فولاد با پرواز چارتر راهی ریاض می شوند یا خیر، گفت: با شش هفت ایرلاین ایرانی مکاتبه کردیم که پنج ایرلاین قابلیت پرواز در منطقه را ندارند. با هواپیمایی وارش صحبت کردیم که از دوست خوبم رضا حدادیان و پرسنل این شرکت تشکر می کنم. در شرایطی که ویزاها ابلاغ نشده و لیست تأیید هم به ما نرسیده است، ساعت 16:30 فردا پرواز ما از اهواز به ریاض خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل ویزا رفع خواهد شد یا خیر، اعلام کرد: با فدراسیون فوتبال تماس داشتیم و در حال حل این مسائل هستند. معین است که ما چرا به عربستان می رویم. من نگران تیم ملی در بحرین و نیز استقلال و فولاد هستم و امیدوارم این بحث در حد ویزا باشد. خدا را شکر ما سه چهار روز زودتر می رویم تا آسیبی نبینیم، اما تا به امروز ویزاها به ما ابلاغ نشده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره احتمال اتفاقی خاص در فرودگاه ریاض اعلام نمود: این ششمین دوره است که به عنوان مدیر یک باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنم که شرایط این دوره متفاوت است. آن موقع کرونا، مسائل جانبی و این حساسیت ها نبود. فردا (سه شنبه) نشستی با بچه ها داریم و پروتکل ها را ابلاغ می کنیم تا بازیکنان در جریان اتفاقات قرار بگیرند. هر کسی باید وظیفه خود را بداند. چیزی که ما را خیلی آزار می دهد، هزینه های سرسام آوری است که باشگاه ها باید پرداخت نمایند.

آذری در سرانجام توضیح داد: در فیلم از کرخه تا راین فرمانده به سربازش می گوید خدا با ماست، سرباز هم می گوید چه کسی با آنهاست؟ آنها هم خدا دارند. به نظرم همه ایرانیان غیرت دارند و خوزستانی ها نیز بیشتر از همه غیرتمند هستند، اما مگر آنها (حریف) غیرت ندارند؟ کاش یک بار برای همواره، تدبیر ایرانی را حداقل در امور مدیریتی جایگزین غیرت ایرانی کنیم.

انتتهای پیغام،

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آذری: شرایط قرمز خوزستان باعث شد میزبانی را از دست بدهیم، فردا به ریاض می رویم اما هنوز ویزاها نیامده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: شرایط قرمز خوزستان باعث شد میزبانی را از دست بدهیم، فردا به ریاض می رویم اما هنوز ویزاها نیامده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید