کتاب

وانداویژن؛ 8 چیز که درباره اولین سریال مارول در دیزنی پلاس نمی دانستید

اولین تجربه مارول در فضای تلویزیون، موفقیت چشم گیری برای استودیوی مارول و دیزنی پلاس به همراه داشت. موفقیت وانداویژن و دیگر سریال های دنیای سینمایی مارول که در پی وانداویژن پخش شدند، فرصت های زیادی را برای این پلتفرم فراهم کرد و تلویزیون مارول هم به...

23 اردیبهشت 1401

لزوم به روزرسانی دانش و خدمات بیمه ای در ایران

خبرگزاری خبرنگاران- عضو هیئت مدیره شرکت بیمه آسماری با بیان این که اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان باعث ایجاد اختلال در روابط بیمه گران داخلی و خارجی به ویژه در حوزه بیمه های اتکایی شده است، اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر این شرایط به نفع صنعت بیمه...

15 بهمن 1400

350 مدرسه فنی و حرفه ای آماده اجرای طرح بوم مدرسه

تهران (پانا) - نشست برنامه ویژه مدرسه (بوم) با حضور رئیس سازمان پژوهش، مدیر اجرایی طرح بوم، معاون برنامه ریزی درسی و فراوری بسته های تربیت و یادگیری و تنی چند از دست اندرکاران این طرح برگزار گردید.

6 بهمن 1400

بچه ها با هم متفاوت هستند

به گزارش خبرنگاران ، داستان کتاب عروسکم گم شده قصه دختربچه ای است که در هنگام بازی در پارک، یک لنگه جوراب سفید عروسکی را پیدا می نماید و در فکر خود برای آن داستان می سازد. این کتاب در گروه داستان های فارسی با قطع رحلی در 32 صفحه تمام رنگی برای گروه سنی نوخوان...

30 دی 1400

سرپرست تازه روابط عمومی شورای شهر تهران منصوب شد

تهران (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تهران طی حکمی محمودرضا کبیری یگانه را به عنوان سرپرست نو روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران منصوب کرد.

5 آذر 1400

مسافران با استفاده از برنامه Google Hotels گزینه های بیشتری نسبت به گذشته در اختیار دارند

گوگل در کانادا، اخیرا برنامه ای به نام Google Hotels توسعه داده است که هدف از ارائه آن انجام سریع تر و آسان تر فرآیند برنامه ریزی سفر و رزرو محل اقامت است.

8 شهریور 1400

وسایل موردنیاز سفر ؛ سبک سفر کنید

ما در این مطلب به شما خواهیم آموخت که چگونه سبک سفر کنید. اگر برایتان سوال است که چرا باید چمدان کوچک و جمع وجور داشت، ادامه مطلب را بخوانید.

25 مرداد 1400

چهارمین نمایشگاه کاغذ و مقوا تیرماه سال جاری برگزار می گردد

تهران (پانا) - رئیس سندیکای فراوریکنندگان کاغذ و مقوا با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی کاغذ و مقوا بیان کرد سالانه 1.6 میلیون تن کاغذ در کشور فراوری می گردد که 40 درصد بیش از احتیاج داخلی است و مابقی آن صادر می گردد.

8 تیر 1400

راز سربندِ شهید علی اکبر جمراسی بر ملا شد

به گزارش خبرنگاران، شهید علی اکبر جمراسی، سوم فروردین 1347 در روستای تلخابِ اراک به دنیا آمد. او مانند بسیاری از همسالانش خود را به عنوان نیروی داوطلب به جبهه رساند، اما با سابقه 85 ماه حضور در خط مقدم شهید نشد.

1 تیر 1400

تعامل مؤثر دستگاه ها برای اجرای سند نخبگان الزامی شد

دکتر داوود طالبی، در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص سند راهبردی کشور در امور نخبگان با تاکید بر اینکه اسناد ملی معمولاً گفتمان ساز، حرکت آفرین و قانون ساز هستند، گفت: این سند یک سند کشوری و ملی است که مربوط به همه دستگاه ها است.

1 اردیبهشت 1400

اختلال وسواس فکری-عملی (OCD) چیست؛ علل بروز، علائم و روش های درمان

وسواس فکری-عملی یک اختلال اضطرابی است که در آن فرد افکار یا احساسات خاصی را به طور مکرر تجربه می کند (افکار وسواسی) و این افکار باعث می شود که فرد الگوهای رفتاری خاصی را به طور مکرر (رفتارهای اجباری) انجام دهد تا حدی که باعث پریشانی یا اختلال در عملکرد روزمره...

23 فروردین 1400

قدرتمندترین شخصیت ارباب حلقه ها کیست؟

ارباب حلقه ها از جادوگران و ارواح گرفته تا جن ها و انسان ها، سرشار از شخصیت های قدرتمند است. کدام یک بر همه آن ها حاکم است؟ قدرتمندترین شخصیت در سه گانه ارباب حلقه ها کیست؟

19 فروردین 1400

شعر یعنی دیگرگونه دیدن و شنیدن با بیانی متفاوت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خوزستان، سومین نشست انجمن شاعران نوجوان آیینه های ناگهان حوزه آبادان و خرمشهر، در صفحه مجازی این انجمن و با حضور، سیده محدثه حسینی شاعر و کارشناسان و مربیان آفرینش های ادبی کانون خوزستان و جمعی از شاعران نوجوان مراکز کانون...

14 اسفند 1399

نخستین گام های تبادل رایت در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش خبرنگاران؛ در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بیش از پنج هزار بازدید کننده از اولین دیجیتال رایت سنتر و همچنین رویدادهای آنلاین و آفلاین بخش بین الملل نمایشگاه مجازی کتاب تهران بازدید کردند.

1 اسفند 1399

بهینه سازی فرآیند یاددهی یادگیری برای افزایش کیفیت تدریس معلمان در فضای مجازی

تهران (پانا) - مرتضی سمیعی عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در مقاله ای با عنوان بهینه سازی فرآیند یاددهی یادگیری برای افزایش کیفیت تدریس معلمان در فضای مجازی به مقتضیات آموزش های مجازی پرداخت.

12 بهمن 1399

راهکارهای کنترل خشم در زندگی زناشویی

برای کنترل خشم در زندگی مشترک زوجین باید کوشش نمایند به جای ابراز خشم یا سرکوب آن با احساس خود روبرو شده و با تلفیقی از منطق و خلاقیت خشم خود را کنترل نمایند.

11 بهمن 1399

کتابخوانی در داخل شرایط رو به رشدی پیدا نموده است، صنعت نشر تا امروز نتوانست در حوزه ثبت تحولات کرونایی پیروز عمل کند

رشیدی از نویسندگان حوزه مقاومت می گوید: نهادهای متولی این حوزه هیچگاه در طول تاریخ برای ترویج کتابخوانی پیروز نبوده اند؛ اما مردم در موقعیت ویژه ای که سال جاری ایجاد شد، توانستند ابزارهای مختلف برای سرگمی و گذراندن وقت را تجربه کردند و حالا به این نتیجه...

2 دی 1399

ناچاریم به جای کتابخانه سازی از فضاهای امانی استفاده کنیم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، علیرضا مختارپور ظهر امروز یکشنبه 25 آبان 1399 در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی فارس که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید، با اشاره به اینکه حتی اگر تمام پروژه های نیمه تمام کتابخانه ای که در استان ها وجود دارد، بهره...

25 آذر 1399

پرونده ای درباره محمدرضا باطنی در جدیدترین شماره نوپا

به گزارش خبرنگاران ، مجله ادبی نوپا مجله ای ا ست که به طور اختصاصی و با رویکرد نقادانه به شعر و داستان می پردازد و این هر دو ویژگی، یعنی مواجهه تخصصی و نقادانه، ارزش ویژه ای بدان می بخشد.

7 آبان 1399

استاندارد های میز تحریر کودک چیست؟

خرید میز تحریر کودک باید با وسواس و دقت بالایی انجام شود.

5 آبان 1399
تعداد: (31)