همایشها و نمایشگاه ها

اوپو 5G CPE T1a: مودم روتر 5G کاملی برای مصارف خانگی

شرکت اوپو فقط سازنده اسمارت فون و گجت هایی مانند ساعت هوشمند نیست و مانند سایر شرکت های چینی بازار فناوری، چندین مدل مودم روتر سیم کارتی روانه بازار نموده است.

28 اردیبهشت 1401

کاخ سفید: دیپلماسی بهترین راه اجتناب از یک بحران هسته ای است

سخنگوی کاخ سفید در یک کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران درباره رویکرد فعلی دولت آمریکا نسبت به مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین پاسخ داد.

22 اردیبهشت 1401

برپایی نمایشگاه پیکره های تلفیقی سفال و چوب

خبرگزاری خبرنگاران-نمایشگاه پیکره های تلفیقی سفال و چوب در ساختمان مرکزی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برپاشد.

9 اردیبهشت 1401

دوسلدورف در یک نگاه

دوسلدورف در استان نوردراین-وستفالن، در جمهوری فدرال آلمان واقع شده است و با جاذبه های متعددی همانند اشلاس بنرت، کونست پلست، برج راین و... پذیرای گردشگران است.

27 فروردین 1401

بوئینگ یا ایرباس؛ کدام یک برنده نمایشگاه هوایی پاریس 2019 بود؟

چندی پیش نمایشگاه هوایی پاریس با شرکت تولیدکنندگان مطرح هواپیما یعنی ایرباس و بوئینگ برگزار گشت. اما کدام یک توانستند از این رویداد بیشترین سود را ببرند؟

23 فروردین 1401

راه اندازی نخستین قطار گردشگری مشهد ، تربت حیدریه

فرماندار تربت حیدریه از راه اندازی نخستین قطار گردشگری مشهد - تربت حیدریه همزمان با جشنواره ملی سرخ و سفید با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی و شرکت رجا اطلاع داد.

11 اسفند 1400

چرا نروژ در کنار پرازدحام ترین فرودگاهش یک شهر نو می سازد؟!

ساخت یک شهر نو در کنار فرودگاهبه نظرتان منطقی تر است که اول یک شهر وجود داشته باشد و بعد فرودگاه کنار آن ساخته شود یا آنکه در کنار یک فرودگاه شهری نو ساخته شود؟ این هم یکی از آن پرسش های مرغ و تخم مرغ است که ممکن است در نظر اول عجیب به نظر بیاید. اما گاهی...

7 اسفند 1400

لزوم به روزرسانی دانش و خدمات بیمه ای در ایران

خبرگزاری خبرنگاران- عضو هیئت مدیره شرکت بیمه آسماری با بیان این که اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان باعث ایجاد اختلال در روابط بیمه گران داخلی و خارجی به ویژه در حوزه بیمه های اتکایی شده است، اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر این شرایط به نفع صنعت بیمه...

15 بهمن 1400

350 مدرسه فنی و حرفه ای آماده اجرای طرح بوم مدرسه

تهران (پانا) - نشست برنامه ویژه مدرسه (بوم) با حضور رئیس سازمان پژوهش، مدیر اجرایی طرح بوم، معاون برنامه ریزی درسی و فراوری بسته های تربیت و یادگیری و تنی چند از دست اندرکاران این طرح برگزار گردید.

6 بهمن 1400

وزیر بهداشت: اگر موفقیتی در حوزه واکسن کرونا بدست آمده، مدیون وزارت امور خارجه ایم

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از کوشش وزارت خارجه در تامین واکسن کرونا تشکر کرد.

28 دی 1400

افزایش 9 درصدی فراوری برق در نیروگاه های حرارتی

خبرگزاری خبرنگاران- اندازه فراوری برق نیروگاه های حرارتی کشور از ابتدای سال تا به امروز با افزایش 9 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، از مرز 217 میلیون مگاوات ساعت عبور نموده است.

12 آذر 1400

مک بوک پرو با طراحی جدید چه زمانی رونمایی می گردد؟

با وجود منتشر شدن شایعه های مختلف، اپل از نسل جدید مک بوک پرو در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC رونمایی نکرد. با توجه به رخ دادن این اتفاق در این مقاله به این موضوع می پردازیم که اپل به احتمال زیاد در چه زمانی از نسل جدید مک بوک پرو رونمایی خواهد نمود.

20 تیر 1400

2 انشا در مورد دهه فجر کوتاه برای دانش آموزان

دهه فجر در تاریخ ایران روزهای 12 تا 22 بهمن سال 1357 هجری شمسی است که در این دهه درخت انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست و سرآغاز حکومت جمهوری اسلامی در ایران شد. در این دهه حوادث و اتفاقات زیادی رخ داد، خون های پاک زیادی بر زمین ریخته شد و سیاست داخلی و خارجی...

18 تیر 1400

چهارمین نمایشگاه کاغذ و مقوا تیرماه سال جاری برگزار می گردد

تهران (پانا) - رئیس سندیکای فراوریکنندگان کاغذ و مقوا با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی کاغذ و مقوا بیان کرد سالانه 1.6 میلیون تن کاغذ در کشور فراوری می گردد که 40 درصد بیش از احتیاج داخلی است و مابقی آن صادر می گردد.

8 تیر 1400

خبرنگاران بزرگترین قالب شمش فولاد در مجتمع صنعتی اسفراین فراوری شد

بجنورد- خبرنگاران- سرپرست مدیریت تحقیق و توسعه مجتمع صنعتی فولاد اسفراین گفت: برای نخستین بار در کشور متخصصان این مجتمع صنعتی بزرگترین قالب شمش ریزی فولاد(کوکیل) را از نوع چدن خاکستری با وزنی در حدود 80 تن را فراوری کردند.

28 اردیبهشت 1400

ایران و عراق سند همکاری 5 ساله امضا می نمایند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایران به دنبال همکاری های دوجانبه با تاسیس شرکت های مشترک در قالب سند بلندمدت 5 ساله با عراق است.

13 اردیبهشت 1400

نماینده سابق مجلس: بازنگری آمریکا به معنای تغییر محتوای توافق با طالبان نیست

نماینده سابق مجلس افغانستان گفت که بازنگری توافقنامه آمریکا با طالبان به معنای تغییر محتوای آن نیست زیرا شورای امنیت این توافق را تایید نموده است.

8 اسفند 1399

هگمتانه با افق 20 ساله

اولین روز زمستان امسال گزارشی با عنوان جهان محروم از هگمتانه در همین صفحه منتشر شد؛ گزارشی که از دغدغه فعالان میراث فرهنگی در خصوص حفظ ونگهداری برخی آثار تاریخی استان همدان حکایت می کرد.

5 اسفند 1399

اولین اظهارنظر سخنگوی جدید کاخ سفید درباره ایران

سخنگوی جدید کاخ سفید در اولین اظهار نظر درباره ایران گفت: هرگونه اقدام درباره توافق هسته ای مستلزم آن است که جمهوری اسلامی الزامات مهم تحت توافق هسته ای را از سربگیرد.

3 اسفند 1399

نخستین گام های تبادل رایت در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش خبرنگاران؛ در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بیش از پنج هزار بازدید کننده از اولین دیجیتال رایت سنتر و همچنین رویدادهای آنلاین و آفلاین بخش بین الملل نمایشگاه مجازی کتاب تهران بازدید کردند.

1 اسفند 1399
تعداد: (46)