ضرب الاجل استاندار تهران به شهرداری ها برای استانداردسازی صندلی های سی ان جی

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به اینکه طبق مصوبات سال 99 شهرداری ها مکلف شدند تا نسبت به استانداردسازی صندلی های سی ان جی اقدام نمایند بر تسریع این امر توسط شهرداری ها و بخش خصوصی تاکید نمود.

ضرب الاجل استاندار تهران به شهرداری ها برای استانداردسازی صندلی های سی ان جی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای استاندارد که با حضور شریعتی رئیس سازمان استاندارد کشور، چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران؛ عسگری معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار گردید با اشاره به اهمیت استاندارد گفت: ارتقا بخشیدن و نهادینه کردن استاندارد در حوزه مصرف نماینده و تولیدنماینده از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته مصوباتی داشتیم که به سبب کم کاری بعضی دستگاه ها جنبه اجرایی پیدا نکرد، و بعضی دستگاه ها به تکالیف و تعهدات خود در حوزه استاندارد عمل نکردند که در راس آنها شهرداری ها اعم از شهرداری تهران و شهرداری های تابعه استان تهران هستند.

استاندار تهران با اشاره به ضرورت پیاده سازی موارد مورد نظر استاندارد تاکید نمود: بر اساس مصوبات سال 99 شهرداری ها مکلف شدند تا نسبت به استانداردسازی صندلی های سی ان جی اقدام نمایند که جهت اجرای این تکلیف بازه زمان تعیین می گردد و بایستی به سرعت این موضوع پیگیری گردد.

محسنی بندپی سپس گفت: اتاق اصناف نیز باید نسبت به استانداردسازی صندلی های سی ان جی مربوط به بخش خصوصی اقدام کند؛ همچنین بهزیستی بایستی نسبت به جمع آوری تجهیزات غیراستاندارد مهدکودک ها اقدام کند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ضرب الاجل استاندار تهران به شهرداری ها برای استانداردسازی صندلی های سی ان جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرب الاجل استاندار تهران به شهرداری ها برای استانداردسازی صندلی های سی ان جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید