اخبار مجلس

وزارت کار تعطیلی 30 اسفند را کنسل کرد

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که دو روز پیش در یک نامه رسمی از تعطیلی روز 30 اسفند خبر داده بود، در اطلاعیه جدیدی تعطیلی این روز را پس گرفت و آن را در صلاحیت هیئت وزیران دانست.

10 اردیبهشت 1401

برخورد دوگانه با قانون؛ در قرارداد ویلموتس بازنشسته ؛ در سپاهان ساکت

مدیرعامل باشگاه سپاهان در حالی از پاسخگویی در مورد فاجعه قرارداد ویلموتس طفره می رود که درباره حضورش در پست کنونی سکوت اختیار کرده است.

6 اردیبهشت 1401

مصوبه 10 بندی ستاد اقتصادی دولت اجرایی می شود

تهران (پانا) - سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت که مصوبه 10 بند ستاد اقتصادی دولت اجرایی خواهد شد و مقدمات کار در حالی پیگیری است.

1 اردیبهشت 1401

مدیریت شهری اعتبار لازم برای حل چالش های ترافیکی را ندارد

تهران (پانا) - یک عضو شورای شهر تهران بیان کرد که پیشنهاد های پلیس راهور برای کاهش ترافیک تهران، پیشنهاد های درستی بود اما مدیریت شهری اعتبارات لازم برای حل این چالش ها در مدت زمان کوتاه را ندارد.

7 اسفند 1400

محاسبه بهاء برق صنایع پرمصرف با قیمت خرید تضمینی

خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل شرکت توزیع برق حرارتی، از الزام صنایع پرمصرف به پرداخت بهاء برق با قیمت خرید تضمینی بین 450 تا 500 تومان به ازای هر کیلووات ساعت اطلاع داد.

23 دی 1400

دولت سیزدهم به مساله تغییرات اقلیمی توجه کند، ضرورت تامین زیرساخت های تولید انرژی های پاک

دبیر شبکه های مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی کشور ضمن بیان اینکه تغییرات اقلیمی و گرمایش جهانی یکی از اصلی ترین موضوعات کلانی است که باید مورد توجه دولت آینده قرار بگیرد، می گوید: اگر مساله تغییرات اقلیمی مورد بی توجهی قرار گیرد در دهه های آینده با...

15 مرداد 1400

ضرب الاجل استاندار تهران به شهرداری ها برای استانداردسازی صندلی های سی ان جی

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به اینکه طبق مصوبات سال 99 شهرداری ها مکلف شدند تا نسبت به استانداردسازی صندلی های سی ان جی اقدام نمایند بر تسریع این امر توسط شهرداری ها و بخش خصوصی تاکید نمود.

9 تیر 1400

ضرورت مشارکت اصناف در توسعه مدیریت شهری کرمان

رییس کمیسیون گردشگری و اصناف شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به نقش تاثیرگزار اصناف در دوره های تاریخی کرمان گفت: بیش از 30 هزار واحد صنفی در کرمان وجود دارد که اگرچه به طور غیررسمی در اداره امور شهر داشتند،اما نیازمند برنامه مدون برای ارائه نظرات و مشارکت...

28 خرداد 1400

فوت 462 بیمار کرونایی، آمار قربانیان کرونا از 70 هزار نفر گذشت

خبرنگاران : وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 462 نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید-19 در شبانه روز گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به 70 هزار و 532 نفر رسید. پنج هزار و 287 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه...

1 خرداد 1400

رزم حسینی: پیشنهادات تامین اجتماعی برای بهبود فضای فراوری راهگشا است

تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن قدردانی از کوشش های معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی در زمینه یاری به حل وفصل مسائل واحدهای فراوریی، پیشنهادات این سازمان را برای بهبود فضای فراوری و سرمایه گذاری، در دبیرخانه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری...

13 اردیبهشت 1400

کلیات بودجه بعد از وصول، در صحن آنالیز و به کمیسیون تلفیق ارجاع می گردد

تهران (پانا)- سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت کلیات لایحه بودجه 1400 بعد از دریافت، در صحن آنالیز و در صورت تصویب برای رسیدگی به جزییات و موارد اصلاحی دولت، به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع می گردد.

3 فروردین 1400

خبرنگاران نماینده مجلس: توزیع ارز 4200 تومانی باعث ایجاد رانت می شود

یزد- خبرنگاران - نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در خصوص پرداخت ارز چهارهزار و 200 تومانی، گفت: توزیع ارز با این نرخ باعث ایجاد رانت شده و صرف بهبود چرخه تولید نمی شود.

2 فروردین 1400

7 زندانی ایرانی آزاد شده از سوی آمریکا چه کسانی هستند؟

در راستای مصوبات شورای عالی امنیت ملی ایران و مصالح کلی نظام، چهار زندانی ایرانی دو تابعیتی ظرف روز جاری در چهار چوب مبادله زندانیان آزاد شدند.

30 بهمن 1399

درخواست دموکرات ها برای برکناری ترامپ

نانسی پلوسی رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا خواهان برکناری فوری دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور یا استیضاح وی در کنگره شد.

25 بهمن 1399

13 سوال مهم مجلس از وزیر اقتصاد ، دژپسند جوابگوی زیان مردم در بورس باشد

گرچه بازار سرمایه بازاری پرریسک ا آنچه امروز اهمیت دارد جبران خسارات به بار آمده و بازگرداندن دارایی مردمی است که با وعده و اطمینان بخشی مسئولان اصل سرمایه خود را نیز در این بازار از دست داده اند و همین موضوع باعث شد تا مجلس پیگیر تخلفات و مسائل مربوط...

15 آذر 1399

عضویت ایران در فدراسیون بین المللی فضانوردی ملغی می شود

به گزارش خبرنگاران، مرتضی براری در توئیتر نوشت: در جلسه روز 18 شهریورماه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کردم که مواد اساسنامه عضویت ایران در فدراسیون بین المللی فضانوردی از 37 ماده به 16 ماده کاهش یافته است و به همین دلیل مستلزم ارائه لایحه جدید است.

2 آذر 1399

قالیباف: رفع مسائل اقتصادی، اولویت مجلس یازدهم است

به گزارش خبرنگاران، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس پس از ارائه گزارش رئیس کمیسیون اقتصادی درباره مسائل حوزه اقتصادی و به ویژه بورس گفت: مردم عزیز ما مطمئن باشند که در مجلس یازدهم اولویت مهم مسائل اقتصادی و مسائل معیشتی...

9 آبان 1399

ارسال لایحه تامین امنیت زنان به دولت ظرف یک ماه آینده

سال 90 بود که لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تدوین شد اما اکنون با گذشت قریب به 10 سال از تدوین آن، هنوز این لایحه به اجرا نرسیده است و در کمیسیون لوایح دولت در حال برسی است.

22 مهر 1399

سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون والیبال معرفی شد

به گزارش خبرنگاران، جلسه هیات رئیسه فدراسیون والیبال امروز(چهارشنبه) برگزار گشت و اعضا، ناصر میرفخرایی را به عنوان سخنگوی خود انتخاب کردند تا مصوبات هیات رئیسه از طریق وی اعلام شود.

20 مهر 1399

آزمون های دانشگاه های خراسان شمالی غیرحضوری برگزار می گردد

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی از برگزاری آزمون ها و امتحانات دانشگاه های استان به صورت غیر حضوری اطلاع داد.

16 مرداد 1399
تعداد: (32)