پاکدل به بیمارستان منتقل شد

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به علت مصدومیت به بیمارستان منتقل شد.

پاکدل به بیمارستان منتقل شد

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، آخرین تمرین سرخپوشان ایران برای بازی با مس رفسنجان با حادثه برای حامد پاکدل همراه بود.

مهاجم سرخپوشان که با سه گل در سه بازی اخیر سرخپوشان عملکرد عالی از خود نشان داده بود و همین امر انگیزه های او را برای مسابقات پیش رو مضاعف ساخته بود، متاسفانه در دقایق ابتدایی تمرین امروز دچار ضربه و آسیب دیدگی از ناحیه سر شد.

وی در جریان یک صحنه وقتی کوشش داشت توپ را با ضربه سر بزند از ناحیه سر و گردن ضربه خورد که همین امر باعث شد در حالی که هوشیاری نداشت در هنگام فرود و برخورد به زمین هم با ضربه دیگری روبه رو گردد. خوشبختانه با اقدام سریع کادر پزشکی و با یاری بازیکنان و کادر فنی او بعد از لحظاتی هوشیاری خود را به دست آورد. اقدامات برای اطمینان از شرایط تنفسی او نیز به سرعت صورت گرفت و پس از آن با اورژانس به بیمارستان اعزام شد تا ضمن مراقبت های پزشکی بیشتر، معاینات تخصصی تکمیلی نیز به وسیله پزشکان متخصص صورت بگیرد در این مواقع جزو پروتکل های درمانی است.

لازم به ذکر است؛ تمرین امروز سرخپوشان، امروز (یک شنبه) بعد از جلسه فنی و بررسی از ساعت 16 در استادیوم شهید کاظمی شروع شد و اعضای تیم بعد از تمرین برای اردوی قبل از بازی راهی هتل شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پاکدل به بیمارستان منتقل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل به بیمارستان منتقل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید