پرسپولیس با رضا اسدی به توافق رسید

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، خبرورزشی نوشت: شاید به جرأت بتوان گفت که بیشترین انرژی مدیران باشگاه پرسپولیس در فصل جابجایی صرف رضا اسدی شد. بازیکنی که در فصل گذشته، تنها چهار بازی و کمتر از 300 دقیقه در زمین بوده و اینطور که گفته شده، با مصدومیتی نسبتاً شدید از ناحیه نازک نی پا روبرو بود. مصدومیتی که ماه ها او را از میادین دور کرد.

پرسپولیس با رضا اسدی به توافق رسید

حالا مدیران پرسپولیس به خواسته کادرفنی و هواداران پای میز مذاکره با اسدی نشسته اند، اما برخلاف سایر مذاکرات، این بار بحث ها طولانی و پر از تنش شده است. باشگاه با همه شرط و شروطی که اسدی در مذاکره عنوان کرد کنار آمد، اما آخرین شرط این بازیکن مدیران باشزز!

این درحالی بود که با توجه به شرایط اسدی، مذاکره با آبشک هم متوقف شد. آبشک که روز شنبه هفته گذشته با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با مدیران این باشگاه داشت، اولویت دوم سرخپوشان در پست هافبک دفاعی محسوب می شد و ادامه مذاکره با او بستگی به سرنوشت مذاکرات سرخپوشان با رضا اسدی داشت.

پس از متوقف شدن مذاکرات با محمد آبشک هم اتفاق جدیدی رُخ نداد و حتی گفته شد پیشنهاد استقلال به این بازیکن باعث شده تا رضا اسدی دو باشگاه را برای تصمیم گیری خود معطل کند.

درحالیکه بعضی خبر ها از به بن بست رسیدن مذاکرات پرسپولیسی ها با رضا اسدی حکایت داشت، اما مذاکرات مدیران این باشگاه با مدیربرنامه های این بازیکن ادامه پیدا کرد.

آخرین خبر که شاید برای هواداران پرسپولیس جالب باشد حکایت از مذاکره روز پنج شنبه مدیربرنامه های رضا اسدی با جعفر سمیعی دارد. گفت و گویی که با نظر مثبت رضا اسدی به توافق میان طرفین انجام شد و حالا فقط باید این بازیکن به ایران بازگردد.

هافبک مورد نظر گل محمدی قراردادش را با سنت پولتن اتریش فسخ کرد تا به تهران بیاید و با قرمز های مرکز سر میز مذاکره بنشیند. در خبرگزاری ها هم تصویری منتشر شد که رضا اسدی از گذرنامه خودش منتشر نموده بود تا خبر از پرواز به ایران بدهد و همین باعث شده تا هواداران قهرمان لیگ برتر منتظر خبر های نهایی از خرید این هافبک به وسیله تیمشان باشند.

طبق خبر های رسیده پیرامون این خرید، به نظر می رسد اسدی با باشگاه بر سر مسائل اقتصادی به توافق رسیده و در حال حاضر منتظر تماس مدیران پرسپولیس است تا با حضور در باشگاه قراردادش را امضا کند.

آدینه یا شنبه این اتفاق رُخ داده و اگر مسئله خاصی پیش نیاید به احتمال 99 درصد رضا اسدی با پرسپولیس قراردادش را به امضاء خواهد رساند.

لازم به ذکر است یحیی گل محمدی اعتقاد دارد رضا اسدی خوش قد و قامت برترین گزینه برای جانشینی احمد نوراللهی در تیم پرسپولیس است و به همین دلیل این همه مدت به پای او ایستاد.

منبع: فرارو

به "پرسپولیس با رضا اسدی به توافق رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با رضا اسدی به توافق رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید