گل محمدی: رادوشوویچ تحت هر شرایطی باید برگردد، در لیگ ما هر تیمی بیشتر اعترض و هوچی گری می نماید، امتیاز می گیرد

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مدیران و مربیان نباید درباره تیم های دیگر صحبت نمایند.

گل محمدی: رادوشوویچ تحت هر شرایطی باید برگردد، در لیگ ما هر تیمی بیشتر اعترض و هوچی گری می نماید، امتیاز می گیرد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آموزش شبکه، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش برابر آلومینیوم اظهار کرد: به کادر پزشکی و درمان خسته نباشید می گویم که در این شرایط سخت کارشان حساس وخطرناک است. برایشان آروزی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه زودتر ریشه این ویروس کنده بگردد و امیدوارم مدیریت بهتری داشته باشیم و تنها راه نجات از این شرایط واکسیناسیون عمومی است که متاسفانه هنوز آغاز نشده و مدیریت در این بخش ضعیف بود و امیدوارم مسئولین بیشتر به این موضوع فکر نمایند.

وی اضافه کرد: مقابل تیمی بازی داریم که در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته و نشان داده با آمدن آقای منصوریان تیم منسجمی شده است. فوتبال خوبی را از آلومینیوم دیدم و فردا روز راحتی برای ما نخواهد بود و باید بتوانیم از نظر دوندگی و ایجاد موقعیت در سطح بالایی باشیم تا بتوانیم بازی را ببریم. امیدوارم فردا روز خوبی برای ما باشد. بازیکنان ما آماده هستند. امیدوارم فردا شاهد بازی تماشاگر پسندی باشیم.

او درباره تقابلش با علیرضا منصوریان هم گفت: در بازی رفت برابر آلومینیوم باختیم، اشتباهات داوری تاثیر گذار بود. یک گل آفساید بود و روی گل بعدی هم اصلا خطایی انجام نشد. اما هیچوقت در بوق و کرنا نکردیم و همواره به تصمیم داور احترام گذاشتیم و شرایط سخت داوری را درک می کنیم و می دانیم چه شرایطی دارند. آن ها با حداقل دستمزد و حداکثر سختی کار، کوشش می نمایند. از همه داوران تشکر می کنم. علارغم اینکه می بینیم بعضی تیم ها از صحنه ای که آفساید بود، به گل رسیدند، چقدر شلوغ کاری و هوچی گری کردند. در بازی رفت و برگشت برابر همین تیم آلومینیوم، سه پنالتی به سود آلومینیوم نگرفتند و بازی را هم بردند و مساوی کردند و 4 امتیاز گرفتند، علارغم اینکه تیم حریف می توانست امتیازات بیشتری بگیرد.

او تاکید نمود: تمرکز ما روی کار خودمان است. مسائلی که ما داریم، هیچ تیمی ندارد. از اول فصل مسائل ما آغاز شد خصوصا بعد از رسیدن به فینال مسائل سخت ما آغاز شد. کار را آغاز کردیم وادامه دادیم و در نیم فصل اول قهرمان شدیم. هر تیمی جای ما بود، از هم می پاشید. این را صادقانه می گویم. انرژی مثبت طرفداران این تیم را زنده نگه داشت. جا دارد از همه بازیکنان تشکر کنم که علارغم همه مسائلی که در بحث اقتصادی دارند، با تمام وجود تاش کردند و زحمت کشیدند. مسائل باشگاه در بحث اقتصادی، بر دوش بازیکنان بوده است. بدهی به برانکو، بودیمیر و دیگران نباید به بازیکنان ارتباط داشته باشد، اما بیشترین فشار روی دوش بازیکنان بود و هنوز هم این فشار وجود دارد. امیدوارم باشگاه هم نسبت به این قضیه کمی توجه بیشتری داشته باشد. می دانیم مسائل وجود دارد و می دانیم صبح تا شب کار می نمایند، اما ادامه مسائل ممکن است به تیم ضربه بزند.

گل محمدی بعلاوه گفت: متاسفانه در لیگ ما باب شده که هر تیمی بیشتر اعترض و هوچی گری می نماید، آن تیم امتیاز می گیرد. این موضوع در یکی دو سال اخیر خیلی باب شده است. به جای اینکه تمرکزشان روی تیم خودشان باشد، درباره این و آن صحبت می نمایند. از مدیرعامل تا سرمربی ها درباره تیم های حریف صحبت می نمایند پس تمرکزشان روی تیم خودشان نیست. این درد بزرگی برای فوتبال ایران است که رخ می دهد. همانطور که گفتم اگر مسائل ما را تیم دیگری داشت، منحل می شد، اما به عشق طرفداران کوشش می کنیم. می دانیم در این شرایط کرونایی چقدر مشکل دارند، اما از ما حمایت می نمایند. از همه آن ها تشکر می کنیم.

او درباره اینکه بازیکنان آلومینیوم 75 درصد مطالبات خود را دریافت نموده اند، گفت: من اطلاعی ندارم، اما اگر گرفته باشند، حقشان است. اصلا 100 درصد بگیرند. خیلی از تیم ها مشکل اقتصادی ندارند و وقتی مقابل ما بازی می نمایند، هم انگیزه مضاعف دارند هم پاداش هایشان چند برابر می گردد. تیمی مقابل بازی می کرد که تساوی برابر ما برایشان 50 میلیون پاداش به همراه داشت. یا برد 80 تا 90 میلیون پاداش به همراه داشت. این نشانه این است که پرسپولیس راه خودش را پیدا نموده و تیم ها ازما می ترسند و این مسائل برای بعضی تیم ها طبیعی است. ما با تمام وجود فقط بلد هستیم بجنگیم و برای کسب افتخار تمام کوششمان را می کنیم.

او درباره شرایط رادوشوویچ هم گفت: از وقتی رادوشوویچ از تیم جدا شد، به باشگاه گفتم تحت هر شرایطی او باید برگردد، چون در این شرایط حساس و بازی های پیش رو اگر اتفاقی برای حامد لک رخ بدهد، ما بدون دروازه بان می مانیم. یک دروازه بان جوان داریم که تجربه کمی دارد. از باشگاه می خواهم این موضوع را حل نماید واز رادوشوویچ می خواهم که کمی کوتاه بیاید. نمی دانم اتفاقاتی که اتفاق افتاده به اینجا کشیده شده است. نباید این مسائل در تیم ما ایجاد می شد، اما اتفاق افتاده، از آغاز فصل این مسائل وجود دارد. هنوز سوال بزرگی دارم و آن این است که چطور بشار رسن رفت؟ ما دو بازیکن خارجی داشیتم که هر دو رفتند. امیدوارم موضوع رادوشوویچ حل گردد و از باشگاه می خواهم مشکل را حل نماید. لازم باشد خودم هم با رادوشوویچ صحبت می کنم که این مشکل رفع گردد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره مصدومان تیمش هم گفت: کمال کامیابی نیا مصدوم است و عیسی آل کثیر قطعا در بازی فردا نیستند.

او بعلاوه گفت: در هفته های به جای مانده لیگ، تیم ها مربیان و مدیران دوست دارند نتیجه بگیرند. من می گویم از همه درخواست می کنم به جای مصاحبه درباره تیم های حریف تمرکزمان روی مسابقات و تمرینات خودمان باشد و به لیگ آرامش بدهیم. این چیزی است که فوتبال ما به آن احتیاج دارد. این باب شده و اتفاق اتفاق افتاده مدیران و مربیان درباره تیم های دیگر صحبت می نمایند و هرچه از دهانشان خارج می گردد، می گویند و هیچ عکس العملی از سوی فدراسیون و کمیته اخلاق نسبت به آن ها وارد نمی گردد و انگار مصونیت دارند و خیلی راحت تهمت می زنند وتوهین می نمایند. این واقعا نگران نماینده است، فدراسیون باید قوی ورود کند. صحبت های اخیر هم بار حقوقی دارد و فشار زیادی به باشگاه ها وارد می نماید. این موضوع باید با ورود قوی فدراسیون رفع گردد و کسی نباید به خودش اجازه بدهد درباره تیم های دیگر صحبت کند. اگر ما هم بخواهیم صحبت کنیم حرف های زیادی برای گفتن داریم، اما با هوچی گری درباره این موضوعات صحبت کردیم. امیدوارم مدیران و مربیان نسبت به تیم خود تمرکز داشته باشند و نسبت به تیم حریف صحبت ننمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گل محمدی: رادوشوویچ تحت هر شرایطی باید برگردد، در لیگ ما هر تیمی بیشتر اعترض و هوچی گری می نماید، امتیاز می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: رادوشوویچ تحت هر شرایطی باید برگردد، در لیگ ما هر تیمی بیشتر اعترض و هوچی گری می نماید، امتیاز می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید