وزارت کار تعطیلی 30 اسفند را کنسل کرد

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که دو روز پیش در یک نامه رسمی از تعطیلی روز 30 اسفند خبر داده بود، در اطلاعیه جدیدی تعطیلی این روز را پس گرفت و آن را در صلاحیت هیئت وزیران دانست.

وزارت کار تعطیلی 30 اسفند را کنسل کرد

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:

در پی انتشار خبر تعطیلی روز سی ام اسفند ماه امسال در رسانه ها، به آگاهی می رساند، موضوع یادشده کان لم یکن بوده و اتخاذ تصمیم در مورد تعطیلی روز سی ام اسفند در صلاحیت هیئت محترم وزیران می باشد.

بنابراین هرگونه تصمیم گیری از سوی هیئت محترم وزیران به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

پیشتر اسماعیل ظریف آزاد، مدیر کل روابط کار و جبران خدمت در نامه ای به مدیران کل کار استانها درباره تعطیلی 30 اسفند 95 اعلام نموده بود:

نظر به اینکه به موجب لایحه قانونی معین تعطیلات رسمی مصوب 1359.4.8 شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران 29 اسفند تا 4 فروردین جزو تعطیلات رسمی کشور منظور شده است و در سال های کبیسه اسفند ماه 30روزه بوده و روز سی ام نیز در بازه معین شده قرار می گیرد و اصلاحات بعدی آن قانون نیز متعرّض تعطیلی روز سی ام اسفند ماه نشده است، بنابراین بر طبق قانون یادشده روز سی ام اسفند ماه همچنان جزو تعطیلات رسمی کشور محسوب می گردد. خواهشمند دستور فرمایید موضوع مذکور به نحو مقتضی به آگاهی کارشناسان و کارکنان ذی ربط رسانده گردد و در حوزه آن اداره کل نیز اطلاع رسانی گردد.

منبع: کجارو / تسنیم

به "وزارت کار تعطیلی 30 اسفند را کنسل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت کار تعطیلی 30 اسفند را کنسل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید