آزادی خواه: دسترسی به سامانه بازرگام در کل کشور فراهم گردد

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، خبرنگاران - سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: سامانه بازرگام باید در سطح کشور برای همه قابل دسترس باشد و مردم قدرت انتخاب داشته باشند، امیدواریم تا سرانجام سال این شرایط فراهم گردد.

آزادی خواه: دسترسی به سامانه بازرگام در کل کشور فراهم گردد

احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد عملکرد سامانه بازرگام در زمینه تنظیم قیمت بعضی از محصولات در بازار، گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا بخش زیادی از افراد جامعه با خرید از فروشگاه های مجازی آشنا شده اند و توزیع مستقیم محصولات می تواند دلالی و واسطه گری ها را حذف کند.

نماینده مردم در ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رونق گرفتن فروشگاه های دیجیتال شرایط را برای توزیع مستقیم محصولات فراهم نموده است، عنوان نمود: یکی از اقدامات بسیار خوب وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی ایجاد سامانه بازرگام بود که در گام اول در این سامانه مرغ و تخم مرغ عرضه شد و امیدواریم طی ماه های آینده بر اساس قول وزیر جهاد کشاورزی میوه شب عید مورد احتیاج مردم نیز در این سامانه توزیع گردد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بر اساس راستی آزمایی که از سامانه بازرگام داشته ام عملکرد آن قابل قبول است، ادامه داد: سامانه بازرگام مدلی جزئی برای توزیع کالاهای اساسی است، نمی توان نقش فروشگاه های بزرگ کشور را نادیده بگیریم و باید این سامانه ها در کنار فروشگاه های حقیقی فعالیت کند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، عنوان نمود:سامانه بازرگام باید در سطح کشور برای همه قابل دسترس باشد و مردم قدرت انتخاب داشته باشند، امیدواریم تا سرانجام سال این شرایط فراهم گردد.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "آزادی خواه: دسترسی به سامانه بازرگام در کل کشور فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادی خواه: دسترسی به سامانه بازرگام در کل کشور فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید