واکنش روحانی به اعتراضات خوزستان

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، حسن روحانی رئیس جمهور امروز در مراسم شروع طرح انتقال نفت از گوره به جاسک و پس از استماع سخنان وزیر نفت، گفت: به نظر من امروز یک روز تاریخی و بزرگی برای ملت ایران است.

واکنش روحانی به اعتراضات خوزستان

به گزارش مهر، وی اضافه کرد: هر چه زمان بگذرد اهمیت این مسئله برای مردم روشن می گردد. البته الان هم برای جهان کاملا روشن است که جمهوری اسلامی ایران یک اقدام بسیار مهم و ملی را در زمینه صادرات نفت انجام داده است.

رئیس جمهور توضیح داد: شاید پروژه ای با این عظمت برای صادرات نفت آن هم با این هدف که ما یک پایانه صادراتی تازه در منطقه داشته باشیم که در خلیج فارس نباشد و در دریای عمان باشد، طرح بسیار حائز اهمیتی است.

روحانی گفت: از شخص آقای زنگنه و تمامی مسئولین که او از آن ها نام برد و همه مهندسین، کارگران و شرکت هایی که لوله ها را فراوری کردند و جابجا کردند و پمپ ها را ساخته اند و نیروگاه های لازم را در اختیار گذاشتند و بعلاوه لوله ها را در دریا ساختند تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: این کار با این عظمت در زمان حدود دو سال، یکی از افتخارات صنعت ایران زمین است و ما به ملت عظیم ایران تبریک می گوییم.

رئیس جمهور با بیان اینکه به این طرح عظیم افتخار می کنیم، گفت: امروز الحمدالله بعد از دوسال، شاهد افتتاح این طرح در فاز اول هستیم. این چیزی نیست جز غیرت ایرانی، علم و دانش این مردم فهیم و عظیم.

روحانی گفت: من به همه دست اندرکاران و سازندگان لوله پمپ و آن هایی که پروژه را اجرا کردند و در این مدت کوتاه برای این هدف بلند و عظیم، کل جهت را آماده کردند، تبریک می گویم.

وی اضافه کرد: انشاءالله این طرح بسیار مهم و عظیم در روز پنج شنبه [بین دو عید عظیم قربان و غدیر]برای همه ملت مبارک باشد و این یک طرح تاریخی است که در تاریخ ایران به اسم عظیمترین فعالیت صنعتی وزارت نفت درج و ثبت خواهد شد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه2 قول به مردم دادیم، یکی کنترل کرونا و یکی تحریم، به هر دو عمل کردیم، گفت: از هفته بعد شرایط خوبی در واکسیناسیون اتفاق می افتد.

وی در عین حال بیان کرد:500 میلیون دلار برای خرید واکسن پرداخت کردیم.

رئیس جمهور بعلاوه با بیان اینکه خوزستان قلب تپنده ایران است و برای ما همه اهمیت دارد، گفت: دستور دادم معاون اول شخصا به خوزستان برود. حساب مردم خوزستان از افراد معدودی که ممکن است شعار هایی بدهند، جداست.

روحانی تاکید نمود: حق مردم خوزستان است که اعتراض نمایند و این وسط ممکن است فرد نااهلی از سلاح استفاده کند، از مردم عزیز خوزستان خواهش می کنم که مشکل را به وسیله قانونی پیگیری نمایند و نگذارند دشمن سوءاستفاده کند و البته مردم ما این آگاهی و بیداری را دارند.

وی گفت: دولت با همه قدرت و امکانات در خدمت مردم خوب، عزیز و فهیم خوزستان است.

منبع: فرارو

به "واکنش روحانی به اعتراضات خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روحانی به اعتراضات خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید