6 بازیکنی که قطعاً در یوونتوس می مانند

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، در حالی که درباره جدایی چند بازیکن تیم فوتبال یوونتوس از این تیم برآورد هایی صورت می گیرد، ماندن شش بازیکن این تیم صرفنظر از اتفاقی که در هفته پایانی سری A رخ دهد، قطعی به نظر می رسد.

6 بازیکنی که قطعاً در یوونتوس می مانند

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، دیدارهای هفته انتهای رقابت های سری A پس فردا (یکشنبه) برگزار می شوند و در این بین بازی سه تیم یوونتوس، میلان و ناپولی برای کسب دو سهمیه لیگ قهرمانان حساسیت ویژه ای دارد. یوونتوس در صورت پیروزی خارج از خانه مقابل بولونیا و عدم موفقیت یکی از دو تیم میلان یا ناپولی برای کسب پیروزی سهمیه می گیرد، اما پیروزی این دو تیم، یوونتوس را حتی در صورت پیروزی به چیزی فراتر از سهمیه لیگ اروپا نخواهد رساند که در این صورت براساس آنچه رسانه هایی ایتالیایی می گویند، جدایی کریستیانو رونالدو در فاصله یک سال مانده به انتها قراردادش قطعی خواهد بود.

اما در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، نه فقط رونالدو، بلکه ممکن است چند بازیکن دیگر هم در تابستان سال جاری یوونتوس را ترک نمایند که آدرین رابیو هافبک فرانسوی و مریح دمیرال مدافع ترکیه ای بانوی پیر جزو شان هستند. در واقع این خود باشگاه خواهد بود که باید به جدایی این سه بازیکن رضایت دهد، چرا که منابع اقتصادی کافی برای تأمین پرداخت حقوق آنها را نخواهد داشت. البته طبق ادعای نشریه توتواسپورت یوونتوس کوشش خواهد نمود که از بین رابیو و دمیرال یکی را نگه دارد.

آرون رمزی بال ولزی و فدریکو برناردسکی هافبک هجومی ایتالیایی هم دو بازیکن دیگری هستند که اگر یوونتوس سهمیه نگیرد این تیم را ترک می نمایند، اما هر اتفاقی که در هفته انتهای لیگ رخ دهد، یوونتوس شش بازیکن را نخواهد فروخت که شامل فدریکو کیه زا، دژان کولوسفسکی، ماتیس دلیخت، خوان کوادرادو، لئوناردو بونوچی و دانیلو می گردد.

در حالی که یوونتوس در هفته انتهای سری A میهمان بولونیای تحت راهنمایی سینیشا میهایلوویچ است، تیم های ناپولی و میلان به ترتیب مقابل هلاس ورونا و آتالانتا به میدان می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "6 بازیکنی که قطعاً در یوونتوس می مانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 بازیکنی که قطعاً در یوونتوس می مانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید