پلیس آمریکا: احتمال انتحاری بودن بمب گذاری شهر نشویل

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، برخی رسانه ها گزارش داده اند وارنر چند هفته قبل خانه 160 هزار دلاری خود در نشویل را به یک زن 29 ساله کالیفرنیایی به صورت رایگان واگذار کرده است.

پلیس آمریکا: احتمال انتحاری بودن بمب گذاری شهر نشویل

پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) از احتمال انتحاری بودن انفجار بامداد کریسمس در شهر نشویل مرکز ایالت تنسی آمریکا خبر می دهد.

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه به نقل از سی ان ان، در این انفجار که بامداد 2 روز پیش (صبح کریسمس) در منطقه جنوب شهر نشویل روی داد کسی کشته نشد اما حالا منابع خبری آمریکا به نقل از پلیس فدرال این کشور می گویند بقایایی انسانی در صحنه انفجار پیدا کرده اند که احتمال انتحاری بودن این حادثه را تقویت کرده است.

این انفجار با استفاده از یک خودرو ون مسافرتی انجام شد و مواد انفجاری داخل خودرو ون جاسازی شده و حدود 4 ساعت پیش از انفجار در بامداد روز جمعه گذشته در محل پارک شده بود.

خودرویی که انفجار مهیب مواد منفجره جاسازی شده درون آن خواب را از چشم مردم شهر نشویل ربود

بر اساس اعلام منابع پلیس شهر نشویل آمریکا 15 دقیقه پیش از انفجار این ون صدایی ضبط شده از داخل خودرو ون پیامی هشدارآمیز مبنی بر انفجار قریب الوقوع مخابره کرده و پلیس بلافاصله ساختمان های مجاور را از سکنه تخلیه کرده و به همین خاطر هیچ فردی در این حادثه کشته نشده و تنها 3 نفر جراحاتی سطحی برداشتند. این خودرو پیش از اینکه پلیس بتواند مواد منفجره آن را خنثی کند، منفجر شده است.

هنوز انگیزه و هویت کامل عامل بمبگذاری صبح جمعه شهر نشویل آشکار نشده و تحقیقات پلیس فدرال آمریکا در این زمینه ادامه دارد. پلیس فدرال آمریکا برای کسب اطلاعات از عامل یا عاملان احتمالی این بمبگذاری جایزه تعیین کرده است.

این بمبگذاری با توجه به حجم مواد منفجره به کار رفته در آن، انفجاری بی سابقه در داخل خاک آمریکا توصیف شده است. بیش از 40 ساختمان و دهها خودرو پارک شده اطراف محل انفجار، آسیب دیده اند.

همزمان با اعلام احتمال انتحاری بودن این انفجار، رسانه های آمریکا اعلام کردند خودرو ون به کار رفته در این انفجار متعلق به فردی 63 ساله به نام آنتونی کویین وارنر بوده است. پلیس گفته احتمال همکاری این فرد با عامل یا عاملان حادثه در دست بررسی است. پلیس خانه این فرد را بازرسی کرده اما هنوز خبری از دستگیری او اعلام نشده است.

محل حادثه/عکس: آسوشیتدپرس

برخی رسانه ها گزارش داده اند وارنر چند هفته قبل خانه 160 هزار دلاری خود در نشویل را به یک زن 29 ساله کالیفرنیایی به صورت رایگان واگذار کرده است.

همچنین تصاویر نرم افزار گوگل استریت ویو نشان می دهد خودروی ونی شبیه به خودروی بمبگذاری شده سال گذشته در حیاط خانه وارنر پارک بوده است.

منبع: عصر ایران

به "پلیس آمریکا: احتمال انتحاری بودن بمب گذاری شهر نشویل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس آمریکا: احتمال انتحاری بودن بمب گذاری شهر نشویل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید