با زیباترین کشورهای دنیا آشنا شوید

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، مسافران سرتاسر دنیا زیباترین کشور های دنیا را انتخاب نموده اند که در این مطلب به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم. از نظر آن ها اسکاتلند زیباترین کشور دنیا است.

با زیباترین کشورهای دنیا آشنا شوید

پرو

این کشور به خاطر فستیوال های شگفت انگیز، بقایای اینکا ها و شگفتی های طبیعی مثل جنگل آمازون، دریاچه تیتیکاکا و کوه های آند مشهور است.

برای بازدید از ماچو پیچو باید بدانید که دولت محدودیت های تازهی برای ورود به این سایت اعمال نموده است.مثلا هر بلیت فقط 4 ساعت اعتبار دارد.

فنلاندفنلاند را اغلب سرزمین هزار دریاچه می نامند، چون بیش از 180هزار برکه و دریاچه دارد. دوستداران طبیعت در این کشور از سفر بین جزایر مختلف و پیاده روی طولانی در جنگل های باشکوهی لذت می برند که حدود سه چهارم مساحت این کشور را تشکیل می دهد. جالب است بدانید که سفر به این کشور مقرون به صرفه تر از سایر کشور های شمال اروپا تمام می گردد.

هنداین کشور را طعم غذا ها، سواحل شگفت انگیز و فرهنگ های متنوعش مجذوب نماینده می نماید.

در هند می توانید از یکی از قدیمی ترین شهر های جهان، واراناسی، تماشا کنید، بعلاوه تعداد معابد این شهر باورنکردنی است؛ بیش از 23هزار معبد!

مکزیکگردشگران نمی توانند در مقابل سواحل آفتابی و سایت های باستانی مجذوب نماینده این کشور مقاومت نمایند؛ یکی از آن ها شهر مایایی 1500 ساله چیچن ایتزا است که در لیست تازه عجایب هفتگانه جهان قرار گرفته است.

چیچن ایتزا به خاطر جلوه های صوتی عجیبش مشهور است. اگر در مقابل هرم کوکولکان کف بزنید، پژواکی شبیه صدای quetzal فراوری می گردد که پرنده مقدس فرهنگ مایایی است.

ایالات متحده آمریکامیلیون ها علت گردشگران را به آمریکا جذب می نماید که از آن میان می توان سواحل شگفت انگیز و پارک های ملی با منظره ها متنوع را نام برد.

چهار پارک ملی این کشور کاملا در محدوده قطب شمال قرار دارند؛ و یکی از آن ها، دروازه های شمالگان در آلاسکا، یکی از بکرترین مکان های این قاره است که هیچ جاده سنگفرش و آسفالتی در آن وجود ندارند.

ایسلنددر این کشور منظره ها کارت پستالی شما را احاطه می نمایند و در کنار رسوم منحصر به فرد شما را شگفت زده می نمایند. تماشای شفق های قطبی در ایسلند تجربه ای فراموش نشدنی هستند. از آنجا که ایسلند به قطب شمال بسیار نزدیک است، یکی از برترین مکان های جهان برای ماجراجویی به شمار می رود. شفق های قطبی معمولا از اواسط سپتامبر تا اوایل آپریل دیده می شوند.

آفریقای جنوبیمسافران برای تماشا کوه ها و سواحل و سافاری (وحش گشت) در طبیعت به آفریقای جنوبی می آیند.

پارک ملی کروگر هر ماجراجویی را عاشق خود می نماید. این پارکبیش از 19420 کیلومترمربع وسعت دارد و زیستگاه هزاران فیل، بوفالوی آفریقایی و پلنگ است.

نیوزیلندکسانی که از پرواز طولانی به نیوزیلند جان سالم به در ببرند می توانند از تنوع شگفت انگیز پوشش گیاهی و جانوری آن لذت ببرند.

این کشور تپه های خیره نماینده، سواحل، ابشار ها و آبدره های مشهوری دارد یکی از مشهورترین آبدره های آن 27 کیلومتر طول و 100 کیلومتر مربع مساحت دارد و هنگام قایق سواری در آن می توانید از نزدیک توده های یخی را ببینید.

کاناداشهر های پرجنب وجوش و پارک های ملی فوق العاده ویژگی های برجسته کانادا هستند. بزرگترین پارک ملی این کشور، پارک ملی بوفالو وود، از کشور سوئیس بزرگتر است و بیش از 44800 کیلومتر مربع وسعت دارد.

کو های کانادا ده ها مکان فوق العاده برای فعالیت های زمستانی دارد و اسکی بازان زیادی را به خود جذب می نماید.

اسکاتلندمسافران برای تماشای قلعه های شگفت انگیز، سواحل بکر بی سرانجام و دریاچه های زیبا به این کشور هجوم می برند. در این کشور دوچرخه سواری و کوهپیمایی را حتما باید تجربه کنید. جهت های پیاده روی طولانی آن هم برترین تجارب جهان برای مسافرین باتجربه است.

منبع: سایت برترینها

منبع: راسخون

به "با زیباترین کشورهای دنیا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با زیباترین کشورهای دنیا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید