پرداخت فوق العاده ویژه کادر درمان پس از اعلام آمادگی وزارت بهداشت

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، خبرنگاران : رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: به محض اعلام آمادگی وزارت بهداشت، فوق العاده ویژه کادر درمان پرداخت خواهد شد.

پرداخت فوق العاده ویژه کادر درمان پس از اعلام آمادگی وزارت بهداشت

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه از سازمان برنامه و بودجه، محمدباقر نوبخت درباره فوق العاده ویژه کادر درمان، اضافه کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونانش در جلساتی که داشتیم اظهار داشتند که ماهیانه حدود 800 میلیارد تومان برای پرداخت فوق العاده ویژه احتیاج دارند اما بعد در پاسخ مکتوب به نامه بنده اظهار داشتند که ماهیانه 1200 میلیارد تومان برای این منظور احتیاج داریم! پ

وی اضافه کرد: در روزهای ابتلایم به بیماری کرونا، از معاونان خواستم با وزیر بهداشت و معاونان وی صحبت نمایند و هر عددی که مورد تقاضای این وزارتخانه است را تامین و پرداخت کنیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: هر زمانی که وزارت بهداشت امکان اجرای این موضوع را داشته باشد و احکام کارکنان خود را اصلاح کند، ما منابع اقتصادی پرداخت فوق العاده ویژه را تامین خواهیم کرد؛ همچنین در بودجه 1400 نیز این موضوع خواهد آمد.

به گزارش ایرنا، روز گذشته سازمان برنامه و بودجه مبلغ 11 هزار و 500 میلیارد تومان را برای تسویه کلیه معوقات کارانه کادر درمان و آموزش پزشکی تا اول آبان ماه سال جاری به وزارت بهداشت اختصاص داد. بر این اساس، تخصیص این مبلغ در ادامه پرداخت 6 هزار میلیارد تومان برای تامین بودجه معوقات کارانه کادر درمان (تا سرانجام سال 98) بود.

همچنین رییس کل بانک مرکزی نیز پیش از این اظهار داشت که تا به امروز معادل ریالی 600 میلیون یورو بابت هزینه های مقابله با بیماری کرونا به حساب خزانه واریز شده است تا در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

منبع: اقتصادنیوز

به "پرداخت فوق العاده ویژه کادر درمان پس از اعلام آمادگی وزارت بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت فوق العاده ویژه کادر درمان پس از اعلام آمادگی وزارت بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید