معصومی: جای فجر سپاسی در لیگ برتر خالی بود، سرباز شدم و مجبور شدم از شهرخودرو جدا شوم

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال شهرخودرو گفت: با توجه به اینکه بازیکن مشمول بودم باید از شهرخودرو جدا می شدم.

معصومی: جای فجر سپاسی در لیگ برتر خالی بود، سرباز شدم و مجبور شدم از شهرخودرو جدا شوم

عرفان معصومی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آموزش شبکه، در ارتباط با جدایی اش از شهرخودرو گفت: من سال جاری بازیکن مشمول شدم و برای پشت سرگذاشتن خدمت مقدس سربازی باید از شهرخودرو جدا می شدم. وقتی با چنین وضعیتی روبرو شدم صحبت هایی را با آقای کلانتری انجام دادم و از طرفی این موضوع را با باشگاه شهرخودرو و بعلاوه آقای مهاجری در میان گذاشتم تا در نهایت از شهرخودرو جدا شده و راهی فجر سپاسی شوم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل گذشته برای او فصل موفقیت آمیزی بود تاکید نمود: من نهایت کوشش خودم را برای موفقیت تیم انجام دادم و هر وقت هم به میدان رفتم سعی کردم در زمین مسابقه کم نگذارم. به هر حال در فصل گذشته مسائلی برای شهرخودرو ایجاد شد که همه در جریان هستند و تیم ما از لحاظ مسائل مدیریتی و اقتصادی ثبات لازم را نداشت. با تمامی این مسائل فکر می کنم خوب نتیجه گرفتیم و فصل خوبی را پشت سرگذاشتم.

معصومی درخصوص حضور در فجرسپاسی خاطر نشان کرد: فجر یکی از تیم های قدیمی و ریشه دار است و جای این تیم در لیگ برتر خالی بود. خیلی خوشحالم که دوباره فجر سپاسی به لیگ برتر آمده و فکر می کنم بازیکنان خوبی هم در اختیار داریم که می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم. هدف ما این نیست که فقط در لیگ بمانیم و دنبال کسب نتایج خوب هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "معصومی: جای فجر سپاسی در لیگ برتر خالی بود، سرباز شدم و مجبور شدم از شهرخودرو جدا شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معصومی: جای فجر سپاسی در لیگ برتر خالی بود، سرباز شدم و مجبور شدم از شهرخودرو جدا شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید