آشپزی دیوید بکام و خوشحالی از غیبت همسرش در خانه!

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، دیوید بکام می گوید که همسرش ویکتوریا 25 سال است هر روز ماهی کبابی و سبزیجات بخارپز می خورد.

آشپزی دیوید بکام و خوشحالی از غیبت همسرش در خانه!

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، دیوید بکام 46 ساله فاش کرد که ویکتوریا 47 ساله تنها یک بار غذای دیگری را امتحان کرده است. در همین حال، ستاره سابق فوتبال انگلیس، سال نو قمری چینی را با پختن ماهی ماندارین شیرین و ترش جشن گرفت، اگرچه بعید به نظر می رسد که همسرش با توجه به سرخ شدن ماهی و بخارپز نبودن سبزیجات، از خوردن آن لذت ببرد.

دیوید با بحث در مورد عادات غذایی بسیار خاص ویکتوریا گفت: متأسفانه من با کسی ازدواج کردم که در 25 سال گذشته فقط یک غذا را خورده است. او فقط ماهی کبابی و سبزیجات بخارپز می خورد و به ندرت از آن منحرف می شود.

او همچنین اعتراف کرد که از تنها بودن در خانه لذت می برد، زیرا می تواند در آشپزخانه غذا های مختلف بپزد.

بکام گفت: اخیراً به مدت پنج روز تنها بودم، زیرا به ایتالیا رفته بودم و برگشتم و والدین ویکتوریا یک مهمانی داشتند و من نتوانستم به آن بروم؛ بنابراین همه بیرون از خانه بودند و من این تنهایی را دوست داشتم. من به معنای واقعی کلمه دو برش شگفت انگیز گوشت داشتم! من یک لیوان نوشیدنی برای خودم ریختم و به تنهایی منتظر تماشای فوتبال بودم؛ بنابراین من یک سالاد خوب گوجه فرنگی و موسیر و گوشت و این شگفت انگیزترین وعده غذایی بود که پس از مدت طولانی خوردم!

ویکتوریا مدتی پیش گفته بود که غذای پخته شده با روغن، کره یا سس را نمی خورد و گوشت قرمز یا لبنیات نیز استفاده نمی کند.

وی گفت: برای بیشتر رستوران ها من احتمالاً بدترین کابوس آن ها هست! من عاشق مقداری سبزیجات بخارپز و مقداری سرکه بالزامیک هستم. من دوست دارم همه چیز به روشی بسیار ساده پخته شود. من روغن یا کره و سس دوست ندارم.

ویکتوریا همچنین اعتراف کرد که غذای راحتی او یک تکه نان تست غلات کامل با نمک روی آن بود و در روز تولدش با یک کیک میوه ای جشن می گرفت.

او گفت: من نان تست غلات کامل را با نمک روی آن دوست دارم. این کربوهیدرات است که به شما احساس آرامش می دهد و من عاشق نمک هستم.

در همین حال، دیوید صبح روز سه شنبه در اینستاگرام ویدئویی از خود در حال پخت غذا به اشتراک گذاشت. این فوتبالیست معروف به زبان چینی سال نو را نیز تبریک گفت و افزود: امیدوارم هر سال با رفاه و سرزندگی به پیش بروید.

دیوید در ذیل ویدئو نوشت: یک غذای تازه برای جشن سال نو یاد بگیرید... ماهی ماندارین شیرین و ترش.

منبع: فرارو

به "آشپزی دیوید بکام و خوشحالی از غیبت همسرش در خانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشپزی دیوید بکام و خوشحالی از غیبت همسرش در خانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید