پنجعلی: کیفیت بد زمین کار پرسپولیس را سخت نموده بود

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید کیفیت زمین ملاقات این تیم برابر شهرخودرو خوب نبود همین امر باعث شد بازی کیفیت نداشته باشد.

پنجعلی: کیفیت بد زمین کار پرسپولیس را سخت نموده بود

محمد پنجعلی در گفت وگو با وبلاگ آموزش شبکه درباره تساوی یک بر یک پرسپولیس برابر شهرخودرو در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم. پرسپولیس خوب کار کرد و سعی داشت بر بازی مسلط باشد اما خرابی زمین اجازه نداد پرسپولیس خیلی پیروز باشد. واقعا نمی دانم چطور اجازه می دهنند در آن زمین بازی برگزار گردد؟ در آن زمین خراب نمی گردد توپ را حرکت داد. خرابی زمین کیفیت کار را گرفته است.

او هم چنین گفت: فوتبال همین است و گاهی فرصت ها به گل تبدیل گردد. روی یکی دو فرصت مهاجم باید توپ را بدون استپ به سمت دروازه شوت می کرد اما به خاطر این که کیفیت زمین خوب نبود و توپ از روی زمین بلند می شد، مجبور بود ابتدا توپ را استپ کند و بعد شوت بزند. همین استپ کردن هم باعث شد که دفاع توپ را در اختیار بگیرد. اگر مهاجمان پرسپولیس می توانستند یک ضرب به توپ ضربه بزنند، قطعا شرایط برای باز کردن دروازه شهرخودرو بهتر بود.

پنجعلی هم چنین گفت: پرسپولیس در این ملاقات نسبت به بازی های قبلی خود، سرعت بیش تری به بازی داده بود اما کیفیت بد زمین اجازه نمی داد کار پیش برود. واقعا نمی دانم چطور در فصل بیست ویکم تیم های ما هنوز مشکل زمین دارند.

او درباره این که گفته می گردد بعضی بازیکنان پرسپولیس نسبت به فصل گذشته افت نموده اند هم گفت: مساله افت نیست. بازیکن همواره فراز و نشیب دارد. گاهی خوب است گاهی هم روزهای خوبی را طی نمی کند. در ملاقات برابر شهرخودرو، پرسپولیس واقعا خوب بود و همه خوب بودند. تیمی که می خواهد کار تاکتیکی کند، احتیاج دارد که روی زمین با کیفیت کار کند اما همان طور که گفتم کیفیت بد زمین کار را برای پرسپولیس سخت نموده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پنجعلی: کیفیت بد زمین کار پرسپولیس را سخت نموده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجعلی: کیفیت بد زمین کار پرسپولیس را سخت نموده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید