روزنامه کره شمالی: پیونگ یانگ با نقطه عطف تاریخی روبه رو است

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، رسانه ملی کره شمالی با اشاره به دومین اجلاس پیش روی دونالد ترامپ و کیم جونگ اون بیان کرد: پیونگ یانگ با نقطه عطف مهم و تاریخی روبه رو است.

روزنامه کره شمالی: پیونگ یانگ با نقطه عطف تاریخی روبه رو است

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، به نقل از خبرگزاری فرانسه، قرار است این اجلاس در هانوی ویتنام در 27 و 28 فوریه (هشتم و نهم اسفند) برگزار گردد.

همگان بر این مساله معطوف شده اند که آیا در ازای برداشته شدن گام های ملموس از سوی پیونگ یانگ برای خلع سلاح هسته ای، تیم آمریکا پیشنهاد تعلیق بعضی از تحریم های مالی به کره شمالی را خواهد داد یا نه.

روزنامه رودونگ سینمون، روزنامه دولتی کره شمالی در یادداشتی اظهار داشت: اکنون زمان آن برای ما فرا رسیده است که کفش های آهنی خود را به پا نموده و به سمت جلو به سوی یک هدف عالی تر پیش برویم.

اوایل این ماه میلادی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توییتری پیامی را اظهار داشت که کره شمالی تحت ریاست کیم جونگ اون به خانه قدرت بزرگ مالی تبدیل خواهد شد.

این روزنامه در ادامه از مردم کره شمالی خواست تا کوشش های بیشتری برای گسترش اقتصاد کشور انجام دهند.

به نوشته این روزنامه، کره شمالی در حال پیشرفت به عنوان یک کشور قدرتمند و سوسیالیست است.

این روزنامه در ادامه آورد: هر کالایی که در داخل کشور ما ساخته می گردد، باید بدرخشد.

کره شمالی که بیشترین منابع معدنی شبه جزیره را در دست داشت، در دورانی ثروتمندتر از کره جنوبی بود اما بعد از دهه ها سوءمدیریت این کشور با مسائل مالی و فقر روبه رو شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "روزنامه کره شمالی: پیونگ یانگ با نقطه عطف تاریخی روبه رو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه کره شمالی: پیونگ یانگ با نقطه عطف تاریخی روبه رو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید