دوچرخه سواری ایران اجازه حضور در قهرمانی دنیا را ندارد!

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی دنیا 20 تا 27 سپتامبر 2020 (30شهریور تا 6مهر) در سوئیس برگزار می گردد. فدراسیون ایران برای حضور در این رقابت ها در خواست دعوتنامه نموده بود، اما در این میان به نظر می رسد شرایط برای حضور رکابزنان ایرانی فراهم نباشد چراکه با توجه به شیوع ویروس کرونا اتحادیه دنیای دوچرخه سواری اجازه حضور بعضی از کشور ها از جمله ایران را در این رقابت ها صادر ننموده است. از طرفی زمانی که این اجازه صادر گردد، ایرانی ها باید برای دریافت ویزای سوئیس اقدام نمایند که این مسئله هم زمان بر است و این در حالی است که تنها 48 روز تا شروع رقابت ها باقی مانده است.

دوچرخه سواری ایران اجازه حضور در قهرمانی دنیا را ندارد!

خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری در این مورد گفت: ما درخواست دعوتنامه برای حضور در مسابقات داشتیم که میزبان هم به ما دعوتنامه داد، اما اتحادیه دنیای دوچرخه سواری (UCI) به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت تنها کشور های اتحادیه اروپا و کشور هایی که از لحاظ شیوع ویروس کرونا در شرایط سفید قرار دارند فعلا در لیست مسابقات خواهند بود. کشور هایی هم که در مسابقات شرکت می نمایند حتما باید یک طبقه از هتل را برای خود بگیرند که این مسئله هم بار اقتصادی زیادی خواهد داشت.

او ادامه داد: به نظر من با این شرایط اصلا قهرمانی دنیا برگزار نمی گردد. چراکه شاید حدود 20 کشور فعلا اجازه حضور در مسابقات را دارند و دوم سوم کشور ها نمی توانند در مسابقات شرکت نمایند. اگر در روز های آینده ایران هم در لیست شرکت نماینده ها قرار بگیرد ما مسئله ویزا را داریم و حداقل یک تا دو ماه زمان احتیاج دارد تا ویزا دریافت کنیم. زمانی هم که به سوئیس برویم باید رکابزنان دو هفته در قرنطینه باشند. اکنون نیز باید منتظر باشیم ببینیم در روز های آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

منبع: فرارو

به "دوچرخه سواری ایران اجازه حضور در قهرمانی دنیا را ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه سواری ایران اجازه حضور در قهرمانی دنیا را ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید