جریمه 500 هزار تومانی برای هزار و 14 راننده متخلف در استان همدان

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: هزار و 14 راننده متخلف با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان اعمال قانون 500 هزار تومانی شدند.

جریمه 500 هزار تومانی برای هزار و 14 راننده متخلف در استان همدان

سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار از گفت: 624 دستگاه خودرو متعلق به رانندگان متخلف و 390 دستگاه خودرو از سوی ماموران پلیس راه و پلیس هدایت و رانندگی همدان اعمال قانون و جریمه 500 هزار تومانی شدند.

او اضافه نمود: به تمامی خودرو های دارای پلاک غیربومی که در سطح استان تردد داشتند پیامک ترک و خروج از استان ارسال شد که بخش اندکی از رانندگان این وسایل نقلیه به علت بی توجهی به هشدار پیامکی پلیس، اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان نمود: به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، نقش نیروی انتظامی در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله به ویروس کرونا چشمگیر و بی بدیل بوده است.

سردار کامرانی صالح اضافه نمود: پلیس استان در گام نخست اجرای نکات بهداشتی را در زیر مجموعه پیگیری کرد و در این راستا آموزش های مورد احتیاج برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس به پرسنل ارائه شد.

او اضافه نمود:کارکنان فعال در واحد های گشتی، پاسگاه ها و کلانتری ها به علت حضور در اجتماع و ارتباط مستمر با مردم احتمال ابتلا به ویروس کرونا داشتند بنابراین تمامی مقر های انتظامی روزانه ضدعفونی و گندزدایی شده و اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و محلول های ضدعفونی کننده در اختیار آن ها نهاده شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با تصویب ستاد کنترل و مقابله با ویروس کرونا، عوامل انتظامی این استان در 30 نقطه ورودی و خروجی شهر مستقر شده و محدودیت هایی را برای تردد خودرو ها اعمال کرد.

کامرانی صالح بیان نمود: تیم های پلیس در سه نوبت کاری در مکان های پیش بینی شده مستقر شده بودند و با نظارت و کنترل عوامل انتظامی کار غربالگری از مسافران ورودی به استان همدان صورت می گرفت.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: یکی از مصوبات ستاد کرونا جلوگیری از اجاره دادن سوئیت منزل به مسافران غیربومی بود که در این راستا پلیس اقدام به برگزاری جلسه با صاحبان سوئیت ها و کارتن به دست ها نموده و آن ها را در این زمینه توجیه کرد.

سردار کامرانی صالح اضافه نمود: 6 نفر از مالکان سوئیت ها اقدام به اجاره دادن منزل به مسافران و افراد غیربومی نموده بودند که با ورود پلیس این افراد نسبت به فسخ قرارداد اقدام کردند.

او اضافه نمود: اجاره دادن خانه به افراد غیربومی و احتمال شیوع ویروس کرونا از این طریق یکی از دغدغه های مهم مردم بود که با کوشش عوامل انتظامی استان همدان و همراهی مردم این دغدغه برطرف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با توجه به افزایش احتیاج مردم به بعضی از اقلام نظیر دستکش، موادضدعفونی کننده و ماسک بعضی از افراد سودجو اقدام به احتکار این اقلام نموده بودند.

سردار کامرانی صالح بیان نمود: در این راستا چند تن دستگیر و برای آن ها پرونده قضایی تشکیل شد همچنین 12 هزار جفت دستکش لاتکس، 28 هزار عدد انواع ماسک، 10 هزار عدد محلول ضدعفونی کننده و چندین تُن مواد شوینده کشف و ضبط شد.

او ادامه داد: برای اعمال محدودیت هایی در بازار و مناطق تفریحی و توریستی نیز احتیاج به حضور عوامل انتظامی بود که محدودیت هایی در منطقه تفریحی و توریستی گنجنامه و بلوار ارم اعمال شد.

ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جریمه 500 هزار تومانی برای هزار و 14 راننده متخلف در استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 500 هزار تومانی برای هزار و 14 راننده متخلف در استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید