برناردسکی؛ سومین کرونایی یوونتوس، تقابل بانوی پیر و ناپولی تحت الشعاع قرار می گیرد؟

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، باشگاه یوونتوس خبر از مثبت شدن تست کرونای سومین بازیکنش داد و با این شرایط ممکن است بازی این تیم با ناپولی هم تحت الشعاع قرار بگیرد.

برناردسکی؛ سومین کرونایی یوونتوس، تقابل بانوی پیر و ناپولی تحت الشعاع قرار می گیرد؟

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، باشگاه یوونتوس در آستانه بازی معوقه با ناپولی در سری A ایتالیا اطلاع داد که تست کرونای فدریکو برناردسکی هم مثبت شده و به این ترتیب شمار بازیکنان کرونایی این تیم به عدد 3 رسیده است. این بدین معناست که این بازی که تا به امروز برگزاری اش دو بار به تعویق افتاده، دوباره ممکن است تحت الشعاع قرار بگیرد. تیم های یوونتوس و ناپولی در حال حاضر سخت به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند، این در حالی است که صندلی آندره آ پیرلو و جنار گتوسو در این دو تیم در خطر است.

مقامات بهداشت شهر تورین مدعی شده اند که با وجود ثبت سه مورد کرونایی در تیم یوونتوس پس از بازگشت از بازی های ملی، بازی این تیم با ناپولی را تحت الشعاع قرار نمی دهد. در حال حاضر لئوناردو بونوچی، مریح دمیرال و فدریکو برناردسکی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ناپولی هم روز گذشته اطلاع داده بود که پیوتر زیلینسکی و سه ملی پوش ایتالیایی این تیم تست کرونای شان منفی بوده است.

این بازی در ابتدا قرار بود در تاریخ 4 اکتبر 2020 (13 مهر) در هفته سوم سری A ایتالیا و در استادیوم آلیانتس تورین برگزار گردد که دلیل ممانعت مقامات بهداشتی شهر ناپل از سفر بازیکنان تیم ناپولی به تورین به دلیل ابتلای دو بازیکن تیم تحت راهنمایی جنارو گتوسو به کرونا، لغو شد.

در ادامه فدراسیون فوتبال ایتالیا، ناپولی را به دلیل عدم سفر به تورین برای بازی مقابل یوونتوس نقره داغ کرد و نه تنها این تیم را 3 بر صفر بازنده معرفی کرد، بلکه با یک امتیاز منفی نیز آنها را مجازات کرد. باشگاه ناپولی اما به کمیته ملی المپیک ایتالیا مراجعه و نسبت به این حکم اعتراض کرد که نتیجه آن لغو مجازات این تیم بود.

پس از این فرجام خواهی پیروز ناپولی بود که سازمان لیگ سری A ایتالیا زمان برگزاری بازی معوقه یوونتوس و ناپولی را روز 17 مارس (27 اسفند) گفت که زمان برگزاری این بازی دوباره دستخوش تغییر شد.

در نهایت برگزاری این بازی با هم به تعویق افتاد و سازمان لیگ سری A ایتالیا گفت برگزاری ملاقات تیم های یوونتوس و ناپولی دوباره به تعویق افتاده است و در تاریخ 7 آوریل (18 فروردین 1400) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برناردسکی؛ سومین کرونایی یوونتوس، تقابل بانوی پیر و ناپولی تحت الشعاع قرار می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برناردسکی؛ سومین کرونایی یوونتوس، تقابل بانوی پیر و ناپولی تحت الشعاع قرار می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید