اولویت فرمانداری بوشهر شکوفایی ظرفیت های مالی و انسانی روستا است

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، خبرنگاران/بوشهر معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بوشهر گفت: شکوفایی ظرفیت های مالی و انسانی موجود در روستاهای از اولویت های فرمانداری این شهرستان با هدف کاهش بیکاری و افزایش نرخ مشارکت در فعالیت های مالی است.

اولویت فرمانداری بوشهر شکوفایی ظرفیت های مالی و انسانی روستا است

مسعود شیرافکن در آیین افتتاح یک واحد بسته بندی محصولات کشاورزی در روستای هلیله با بیان اینکه حرکت به سوی روستاهای فراوریمحور در شرایط امروز جامعه یک ضرورت انکار ناپذیر است، اظهار کرد: باید به سمت توانمندسازی خانوارهای روستایی با هدف بهبود و ارتقا شرایط معیشتی و فراوری ارزش، ثروت و رونق مالی گام بر داریم.

وی افزود: امروزه با تحولات فن آوری های نوین و نقش آن در کاهش هزینه های فراوری و بعلاوه وجود مواد اولیه و محصولات در دسترس می توانیم روستاها را به موتور محرک مالی کشور تبدیل کنیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بوشهر ادامه داد: با تحول درحوزه اقتصاد دیجیتال و نسل پنجم فن آوری می توانیم از ظرفیت های ارزشمند و مغفول روستاها در ارتقا ضریب بهره وری ملی استفاده کنیم.

شیرافکن اعلام کرد: با این حرکت شاهد مهاجرت معکوس به روستاها، کاهش حاشیه نشینی در شهرها و بعلاوه ارتقاء استانداردهای زندگی روستایی خواهیم بود.

وی در سرانجام اظهار داشت: شکوفایی ظرفیت های مالی و انسانی موجود در روستاهای شهرستان بوشهر از اولویت های فرمانداری بوشهر با هدف کاهش بیکاری و افزایش نرخ مشارکت در فعالیت های مالی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اولویت فرمانداری بوشهر شکوفایی ظرفیت های مالی و انسانی روستا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت فرمانداری بوشهر شکوفایی ظرفیت های مالی و انسانی روستا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید