اعلام یک شماره تلفن جدید برای مشاوره رایگان درباره کرونا

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، اتاق فکر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با راه اندازی یک سامانه کشوری به منظور اطلاع رسانی درباره کرونا، یک شماره تلفن اعلام نموده است که مردم سراسر کشور می توانند به طور رایگان با آن تماس بگیرند.

اعلام یک شماره تلفن جدید برای مشاوره رایگان درباره کرونا

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه به نقل از فارس، طیبه نجفی مقدم مسئول شورای اتاق فکر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: نقش مردم در مهار بیماری کرونا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در صورت نقش پذیری و مشارکت مردمی مهار این بیماری امکان پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: در این راستا سطح آگاهی مردم در رابطه با بیماری کرونا نقش مهمی در همکاری آنها خواهد داشت که افزایش سطح آگاهی مردمی بر عهده دست اندرکاران برنامه است که اطلاعات صحیح را از در اختیار مردم قرار دهند.

مسول شورای اتاق فکر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران اضافه کرد: در این راستا اتاق فکر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری وزارت ارتباطات، سامانه تلفن گویا کشوری 1569 را راه اندازی نموده است.

نجفی متذکر شد: سامانه فوق به طور رایگان در رابطه با راه های پیشگیری و نحو انتقال ویروس، همچنین سایر نکات لازم درباره کرونا ویروس، اطلاع رسانی می نماید. شماره فوق توسط تلفن ثابت و همراه بدون پیش شماره قابل استفاده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "اعلام یک شماره تلفن جدید برای مشاوره رایگان درباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام یک شماره تلفن جدید برای مشاوره رایگان درباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید