مصالح ساختمانی

گنجینه های اسرارآمیز وارنا گلد (بخش اول)

چه چیزی وارنا را در میان باستان شناسان به سرانجام دنیا معروف کرد؟ثروت پیدا شده در قبرهای ما قبل تاریخ بلغارستان اولین نشانه فاصله طبقاتی اجتماعی آنهاست، ولی هیچ کس نمی داند که چه عاملی باعث سقوطشان شده است.

25 اردیبهشت 1401

محبوب ترین غارهای زیرزمینی جهان

در عهد عتیق، از غار ها به عنوان محل عبادت، آرامگاه یا پناهگاه استفاده می شده است. در این مطلب با معروف ترین غارهای زیرزمینی آشنا خواهید شد.

12 اردیبهشت 1401

جزئیات شاخص و معاملات بورس امروز شنبه 27 دی ماه 99

بورس در بین دو تعطیلی قرمزپوش است. شاخص کل صبح امروز شنبه 27 دی ماه در ادامه فرایند هفته گذشته، این بار با ریزش 27 هزار واحدی در 30 دقیقه ابتدای بازار امروز روبرو شد. شاخص کل تا این لحظه 2.19 درصد کاهش داشته و به مرز یک میلیون و 200 هزار واحد رسیده است که کمترین...

6 شهریور 1400

حاشیه نشینی؛ پنج اولویت اصلی آسیب های اجتماعی

اواخر آبان ماه بود که خبر اقدام خودسوزی یک زن ساکن بندرعباس رسانه ای شد. زنی که پس از تخریب خانه اش توسط ماموران شهرداری این شهر دست به آخرین واکنشی زد که در توانش بود. پس از تخریب و خودسوزی و نشر گسترده خبر گروهی به دلجویی از او و خانواده اش رفتند.

13 دی 1399

آسیب هایی که والدین ناخواسته به بچه ها وارد می نمایند

تمام شب چراغ خواب روشن گذاشتن (حتی بسیار ملایم) در اتاق کودک کار درستی نیست. هورمون رشد زمانی ترشح می گردد که در خواب هستیم، و این هورمون وقتی به بهترین شکل فراوری می گردد که کاملاً در تاریکی باشیم.

4 دی 1399

مقاله: نکاتی قابل توجه در مراحل بازسازی ساختمان

اولین مرحله در بازسازی ساختمان، مرحله بازسازی اسکلت و دیواره های ساختمان است. اگر ساختمان شما فرسوده باشد یا یک ساختمان غیر مهندسی ساز را بازسازی می کنید، این مرحله اهمیت بالایی خواهد داشت. تیم حرفه ای بازسازی ساختمان ما، قبل از آغاز بازسازی، ساختمان...

24 شهریور 1399