2 پرسپولیسی در فهرست خرید گل گهر سیرجان

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، خبرنگاران: گل گهر سیرجان با امیرقلعه نویی برای ادامه همکاری به توافق رسیده است و به نظر می رسد این باشگاه صنعتی که شایعه شده از لحاظ مالی مسئله ای برای برآورده کردن خواسته های قلعه نویی ندارد، در پی ساختن تیمی قدرتمند برای فصل آینده است.

2 پرسپولیسی در فهرست خرید گل گهر سیرجان

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، گل گهری ها امسال تا گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم پیش رفتند، ولی درست در لحظات آخر کم آوردند؛ آن ها در لیگ پنجم شدند و در جام حذفی هم در دیداری که به زعم خودشان اشتباهات داوری تاثیرگذار بود برابر استقلال در نیمه نهایی شکست خورده و حذف شدند.

این دو مورد البته باعث دلسرد نشدن قلعه نویی و مجموعه گل گهر نشده و آن ها را امیدوار کرده در فصل پیش رو تیم بهتری را روانه مسابقات کنند. از همین رو است که بازار جابجایی برای این تیم داغ تر از همیشه دنبال می شود و حالا شایعه شده دو بازیکن سابق پرسپولیس هم در فهرست خرید گل گهر قرار گرفته اند: سروش رفیعی و فرشاد احمد زاده. هر دو روزگاری در خط میانی پرسپولیس بازی کرده اند و حتی در این فصل شایعه بازگشت احتمالی شان به پرسپولیس هم به گوش می رسد.

سروش و فرشاد در این فصل از بهترین های سپاهان و فولاد بوده اند و بی دلیل نیست که چشم قلعه نویی را گرفته اند. این دو بازیکن قراردادهایشان با باشگاه های مربوطه به اتمام رسیده و حالا فرصت خوبی در اختیار باشگاه متمول گل گهر قرار گرفته تا با جذب آن ها تیم قدرتمندتری برای فصل بعد بسازند.

منبع: فرارو

به "2 پرسپولیسی در فهرست خرید گل گهر سیرجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 پرسپولیسی در فهرست خرید گل گهر سیرجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید