کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 منتشر شد

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، تهران (پانا) - کارنامه نهایی آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 امروز سه شنبه 4 آبان در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 منتشر شد

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و بعلاوه رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی سه شنبه 27 مهرماه 1400 در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

کارنامه نهایی آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 نیز امروز سه شنبه 4 آبان در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

متقاضیان می توانند با مراجعه به https://register1.sanjesh.org/nrgarshad400 کارنامه خود را مشاهده نمایند.

بعلاوه متقاضیان پس از مشاهده کارنامه در صورتی که شرایط زیر را داشته باشند می توانند درخواست آنالیز در اولویت های بعدی که دارای نمره علمی هستند را حداکثر تا تاریخ 11 آبان ماه 1400 به سایت سازمان سنجش ارائه نمایند و از ارائه درخواست های خارج از موارد زیر اکیداً خودداری نمایند.

موارد و مصداق های اشتباه در انتخاب رشته:

1. عدم تناسب بین کدرشته قبولی با سایر رشته های انتخابی از نظر عنوان گرایش تحصیلی یا کدضریب مجموعه امتحانی (مثلاً رشته های انتخابی متقاضی اکثریت از کدضریب 1 هستند ولی در بین آنها اشتباهاً یک رشته از سایر کدضریب ها درج شده باشد).

2. عدم تناسب بین کدرشته قبولی با سایر رشته های انتخابی از نظر دوره تحصیلی (مثلاً رشته های انتخابی متقاضی اکثریت روزانه هستند ولی در بین آنها اشتباهاً یک رشته از دوره های شهریه پرداز اعم از دوره نوبت دوم شبانه، غیرانتفاعی، پیغام نور درج شده باشد).

3. عدم تناسب بین کدرشته قبولی با سایر رشته های انتخابی از نظر شهرستان محل قبولی متقاضیان نسبت به محل اقامت آنها (به طور مثال فردی که محل اقامت وی در شهر تبریز است، اکثریت رشته های انتخابی او در دانشگاه های واقع در استان آذربایجان شرقی و استان های همجوار است ولی اشتباهاً یک رشته از دانشگاه بیرجند در بین رشته های انتخابی درج نموده و در همین رشته اشتباه هم قبول شده باشد).

4. نداشتن شرایط جهت تحصیل برای پذیرفته شده در رشته قبولی با تایید موسسه محل قبولی (دانشگاه محل قبولی در آنالیز شرایط فرد پذیرفته شده، با ارائه استدلال اعلام کند که ایشان شرایط تحصیل در رشته قبولی را ندارد).

روش ارائه درخواست:

در صورتی که شرایط داوطلب در قالب موارد فوق است، ضروری است ابتدا وارد قسمت سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش به آدرس https://request.sanjesh.org گردد.

اگر فرد عضو سامانه پاسخگویی نیست ابتدا با تکمیل اطلاعات خواسته شده عضو این سامانه می گردد و سپس با ورود به این سامانه و انتخاب عنوان آزمون کارشناسی ارشد و سال 1400 وارد قسمت اشتباه در انتخاب رشته و اولویت بعدی شده و درخواست خود را به صورت خلاصه با ذکر دلایل، ردیف کدرشته محل و عنوان کدرشته محل طبق مندرجات کارنامه نتایج نهایی (در صورتی که در آن کدرشته محل دارای نمره باشد) ثبت می نماید.

زمان اعلام نتیجه آنالیز درخواست:

نتیجه آنالیز درخواست تا تاریخ 30 آبان 1400 به صورت پیغامک به متقاضیان اعلام خواهد شد. قبل از این تاریخ نتیجه درخواست خود را از این سازمان پیگیری ننمایند.

ضروری است پذیرفته شدگان درخواست خود را بعد از انتشار کارنامه (از تاریخ 4 آبان 1400 به بعد) و مشاهده شرایط علمی و انتخاب های خود به سازمان ارسال نمایند تا درخواست آنها آگاهانه بوده و لازم نباشد در درخواست آنها تغییری ایجاد گردد.

به درخواست هایی که بعد از مهلت مشخص شده در اطلاعیه های اعلام نتایج (تا تاریخ 11 آبان 1400) به سازمان سنجش ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ضروری است پذیرفته شدگان طبق برنامه زمانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی محل قبولی در رشته قبولی خود ثبت نام نمایند. بعد از اعلام آنالیز و صدور نامه معرفی برای رشته قبولی نو نسبت به جابجایی آنها در اولین نیمسال تحصیلی ممکن اقدام خواهد شد.

بر این اساس محتمل است با توجه به محدودیت های دانشگاه ها در پذیرش این دسته از متقاضیان، امکان معرفی و ادامه تحصیل متقاضی در نیمسال اول میسر نباشد.

پذیرفته شدگانی که شرایط آنها در قالب شرایط موارد اشتباه در انتخاب رشته مندرج در این اطلاعیه نیست، تقاضای خود را باید به وسیله دانشگاه / موسسه محل قبولی برای انتقال به وسیله آیین نامه های مربوط پیگیری نمایند. درخواست این دسته از متقاضیان در این سازمان قابل آنالیز نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید