پخت کلوچه و شیرینی های رنگی با طرح های متفاوت

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، قنادان و شیرینی پزان خوش قریحه بسیاری در گوشه و کنار دنیا زندگی می نمایند. دنیای طراحی نیز به نوبه خود شاهد حضور هزاران استعداد درخشان در این زمینه است. اما چه می گردد اگر یک طراح با استعداد، سری هم به دنیای شیرینی ها زده و هنر خود را در میان آرد و شکر و تخم مرغ به اثبات برساند؟

پخت کلوچه و شیرینی های رنگی با طرح های متفاوت

این همان کاری است که خانم هالی فاکس انجام داده است. به عقیده او در هم آمیختن، اغلب نتیجه ای شگفت انگیز و قابل توجه دارد و در این مورد به خصوص، تلفیق دنیای طراحی و شیرینی پزی علاوه بر جذابیت اشکال و خطوط، خوش طعم و دلپذیر است.

این طراح و گرافیست ساکن لس انجلس، هنر طراحی را با دنیای پخت و پز ادغام نموده که نتیجه آن این کلوچه های شکری زیبا و فرق دارد.

او می گوید که 5 سال پیش و در پی یک وسوسه به سراغ پخت انواع کیک و شیرینی رفته است. در آن موقع این سوال در فکر او شکل گرفته بود که آیا پیروز خواهد شد با استفاده از رنگ، خطوط و اشکال گرافیکی، جلوه ای رویایی و متفاوت به این خوراکی ها ببخشد؟ از آن موقع تا کنون او بارها و بارها از اشکال و رنگ های مختلف استفاده نموده و تعداد فراوانی کلوچه با طرح ها و نقوش متنوع تهیه نموده است.

به همین مناسبت شاید بد نباشد نگاهی به مجموعه آثار شیرین این خانم داشته و ببینیم چگونه یک همراهی مؤثر و کارآمد بین دنیای آشپزی و طراحی، به خلق شیرین هایی خوش و رنگ و لعاب می انجامد.

اگر مایلید نگاهی به دیگر آثار این طراح خوش فکر داشته باشید، پیشنهاد می کنم سری هم به سایت Etsy و بعلاوه صفحه اینستاگرام او بزنید.

در سرانجام نظر شما در خصوص این مجموعه چیست؟ آیا اصلا فرم و شکل ظاهری نقشی در انتخاب تان دارند، یا برعکس برای شما تنها طعم و مزه حرف آخر را می زند؟

منبع: کجارو / boredpanda.com

به "پخت کلوچه و شیرینی های رنگی با طرح های متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخت کلوچه و شیرینی های رنگی با طرح های متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید