وزیر جهاد کشاورزی وارد رم شد

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، حجتی امروز در سی و چهارمین نشست منطقه ای خاور نزدیک سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد فائو که با حضور وزیران کشاورزی و مقامات بلند پایه 28 کشور دنیا در مقر این سازمان در رم برگزار می گردد، حاضر می شود.

وزیر جهاد کشاورزی وارد رم شد

به گزارش تجارت نیوز، وزیر جهاد کشاورزی که ساعتی پیش وارد رم شد به مسائل مهم مورد بحث در این نشست اشاره نمود و گفت: در این نشست دو روزه در باره تغییرات اقلیمی و مسائل مربوط به آن از جمله همکاری هایی که می تواند میان دولت های منطقه در این زمینه بعمل بیاید، گفت و گو خواهد شد.

وی اضافه کرد: ‘اگرواکولوژی (بومی شناسی کشاورزی) سازگاری با تغییرات اقلیمی در مناطق نیمه خشک برای توسعه کشاورزی، تغییرات بخش کشاورزی در منطقه غرب آسیا و آفریقا و چالش های اشتغال جوانان و مهاجرت و همچنین انتقال فرامرزی بیماری های گیاهی، دامی و آبزیان و همکاری های منطقه ای در این زمینه، از محورهای اصلی این نشست است.

حجتی گفت: در این نشست به ابتکار جمهوری اسلامی ایران مشکل ریزگردها در هیات کارشناسی مورد بحث و آنالیز قرار گرفته است. وی ابراز امیدواری که در این نشست با پشتیبانی فائو و همکاری کشورهای عضو بخشی از مسائل پیش رو را با هماهنگی و مساعدت مورد آنالیز و حل و فصل قرار داد.

منبع: ایرنا

منبع: تجارت نیوز

به "وزیر جهاد کشاورزی وارد رم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر جهاد کشاورزی وارد رم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید