منصوریان: گل نخوردن باید سرلوحه کارمان باشد

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، سرمربی ذوب آهن می گوید تیمش نباید در بازی های آینده گل بخورد و بتواند گل نخست را زودتر از حریف به ثمر برساند.

منصوریان: گل نخوردن باید سرلوحه کارمان باشد

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، علیرضا منصوریان بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری اظهار کرد: این برد را به مدیرعامل تیم تقدیم می کنم. از هیات مدیره متشکرم که ما را تنها نگذاشتند. کیفیت ما نسبت به بازی با پیکان به مراتب بهتر بود. باید گل نخوردن را سرلوحه کارمان قرار دهیم و زودتر به حریف گل بزنیم.

وی یادآور شد: شاهین بوشهر تمام کوشش خود را کرد. این تیم هفته قبل مقابل پرسپولیس آسیب خورده بود. باید به این تیم یاری گردد چرا که قدمتی به اندازه ذوب آهن دارد. امیدوارم از هفته آینده روند رو به رشد این تیم شروع گردد.

سرمربی ذوب آهن درباره دورنمای تیمش بعد از این برد گفت: یکی از روزهای خیلی خوب مربیگری من در مالکیت توپ در بازی با پیکان بود. امروز هم یکی، دو اشتباه داشتیم اما بازیکنانم خوب بازی کردند. استرس هفته های گذشته روی بازیکنان ما بود. بعد از زدن گل دوم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. برای دفاع از نام ذوب آهن باید تمام کوشش خودمان را بکنیم. هفته آینده مهمان ماشین سازی هستیم و کار دشواری داریم.

منصوریان ادامه داد: اگر قرار است مسیرمان عوض گردد، باید این روند توسعه یابد. گل نخوردن سرلوحه ما باشد و در گل زنی باید تشنه تر عمل کنیم. بعد از گل دوم، باز هم موقعیت سوزی داشتیم. به خلعتبری و حدادی فر خسته نباشید می گویم. این دو خیلی زحمت کشیدند.

وی با اشاره به تغییر دروازه بان تیمش در این دیدار، گفت: دروازه بان نخست تیم ملی امید، در تیم ما بازی می نماید. ما می دانستیم شرایط ما در جدول خوب نبود. تعداد خطراتی که تیم حریف ایجاد کرد خیلی سنگین نبود اما به نسبت دروازه بانی که از تیم امید به تیم بزرگسالان اضافه شده، دورنمای خوبی به ما می دهد. باید این سرمایه را حفظ کنیم و مجبور به خرید دروازه بانی نشویم که قیمت هنگفتی دارد.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به عملکرد محمدرضا خلعتبری تاکید نمود: باید از او مراقبت کنیم. او بازی های خوبی انجام می دهد اما باید مراقبش باشیم. او به همراه قاسم حدادی فر تیم رهبری می نماید و بازی خوبی هم انجام می دهد.

او در سرانجام از طرفداران تیمش تشکر کرد و از آن ها خواست که در بازی های آینده از این تیم حمایت نمایند. وی گفت: طرفداران ما ثابت هستند و در بازی های بستکبال هم از تیم حمایت می نمایند. بعضی از آن ها پیشکسوت ما هستند و ممونم که همیشه از ما حمایت می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "منصوریان: گل نخوردن باید سرلوحه کارمان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: گل نخوردن باید سرلوحه کارمان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید