نوشی صوفیانی: پرسپولیس در حمله فوق العاده است، روحیه بالایی داریم و می توانیم امتیاز بگیریم

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، دروازه بان تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با کسب نتایج خوب در چند هفته اخیر روحیه بسیار خوبی داریم و می توانیم در بازی با پرسپولیس هم امتیاز بگیریم.

نوشی صوفیانی: پرسپولیس در حمله فوق العاده است، روحیه بالایی داریم و می توانیم امتیاز بگیریم

داوود نوشی صوفیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آموزش شبکه، درباره پیروزی تیمش برابر شهر خودرو گفت: ما یک بازی سخت در پیش داشتیم. شهر خودرو در بازی قبلی سپاهان را در زمین خودش شکست داده بود و برای این بازی روحیه و انگیزه زیادی داشت. با این حال روی نقاط ضعف و قوت حریف کار نموده بودیم و خوشبختانه سه امتیازی شیرین در مشهد گرفتیم. ما در این هفته ها نتایج خوبی گرفتیم و خوشبختانه مس رفسنجان حالا خودش را در لیگ برتر ثابت نموده است.

سنگربان تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص عملکرد خوب خودش در هفته های اخیر توضیح داد: من دوست دارم همواره به تیمم یاری کنم و قطعاً دیگر بازیکنان مس هم چنین چیزی را در خصوص خودشان احساس می نمایند. وقتی هم گل نمی خورم احساس خیلی خوبی دارم و امیدوارم هر وقت که بازی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی راجع به ملاقات تیمش برابر پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس جزو تیم های خوب و باکیفیت در ایران است. آنها در فاز حمله فوق العاده هستند و در زمین خودشان هم به برد فکر می نمایند، ولی ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم. ما در هفته های اخیر با نتایج خوبی که گرفتیم، انگیزه و روحیه بالایی داریم و معتقدم که می توانیم در این بازی از پرسپولیس امتیاز بگیریم. امیدوارم بازی خوبی انجام داده و به هدف مان برسیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ آموزش شبکه بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نوشی صوفیانی: پرسپولیس در حمله فوق العاده است، روحیه بالایی داریم و می توانیم امتیاز بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشی صوفیانی: پرسپولیس در حمله فوق العاده است، روحیه بالایی داریم و می توانیم امتیاز بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید