علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف در اکسپو دبی به روی صحنه می فرایند

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف در اکسپو دبی به روی صحنه می فرایند.

علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف در اکسپو دبی به روی صحنه می فرایند

در ادامه رویدادهای هنری پاویون کشورمان در اکسپو دبی، کنسرت دو خواننده ایران و آذربایجان در سالن Dubai Millennium Amphitheater برگزار می شود. انجام این رویداد در راستای اهداف اکسپو در نزدیکی ملت ها و با تاکید بر اشتراک های فرهنگی دو کشور ایران و آذربایجان است تا نمادی برای دوستی ملت ها و کشورها در اکسپو باشد.

قربانی و قاسم اف از ساعت 21 روز یکشنبه اول اسفند (20 فوریه) تا 22 و 30 دقیقه به وقت دبی به روی صحنه می فرایند.

در این برنامه قطعاتی به زبانهای فارسی و آذربایجانی با مدیریت هنری و تنظیم حسام ناصری، نوازنده ساز مشتاق و آهنگساز اجرا می شوند.

سامان صمیمی نوازنده کمانچه و سه تار، میلاد محمدی نوازنده تار و سه تار، دارا دارایی نوازنده گیتار باس، زکریا یوسفی نوازنده سازهای کوبه ای، پویا سرایی نوازنده سنتور، شایان ریاحی نوازنده سازهای کوبه ای به همراه رئوف اسلام اف نوازنده کمانچه آذربایجانی، قربانی و قاسم اف را در این اجرا همراهی می کنند.

با مراجعه به سایت رسمی اکسپو به آدرس www.expo2020dubai.com ورود برای عموم علاقمندان موسیقی آزاد و رایگان خواهد بود. بنیاد رودکی متولی رویدادهای هنری پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپو دبی است.

منبع: همگردی

به "علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف در اکسپو دبی به روی صحنه می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف در اکسپو دبی به روی صحنه می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید