رکوردشکنی هری کین و آگوئرو در ایستگاه پایانی لیگ برتر انگلیس

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، ستارگان خط حمله دو تیم منچسترسیتی و تاتنهام در آخرین بازی های خود در فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس رکورهایی را به ثبت رساندند.

رکوردشکنی هری کین و آگوئرو در ایستگاه پایانی لیگ برتر انگلیس

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، هری کین مهاجم انگلیسی تیم فوتبال تاتنهام با گلزنی در پیروزی 4 بر 2 تیمش در خانه لسترسیتی در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، نه تنها به سفیدپوشان لندن برای کسب سه امتیاز بازی یاری کرد بلکه آمار گل های خود را به 23 مورد افزایش داد تا به عنوان برترین گلزن فصل صاحب کفش طلا گردد.

کین که با 14 پاس گل جایزه بیشترین پاس گل در این فصل لیگ برتر را هم کسب کرد، برای سومین بار کفش طلای لیگ برتر جزیره را برد و از این حیث با آلن شیرر مهاجم سابق تیم فوتبال نیوکاسل برابر شد.

این پنجمین بار در هفت سال گذشته است که کین در یک فصل بیش از 20 گل می زند. بهترین رکورد گلزنی او در فصل 18-2017 به ثبت رسید که 30 گل زد البته با هفت بازی بیشتر نسبت به تعداد بازی هایش در این فصل. هری کین در صورتی که یک بار دیگر کفش طلای جزیره را از آن خود کند به رکورددار این بخش، تیری آنری ستاره فرانسوی سابق آرسنال خواهد رسید.

اما رکورد دیگری که در آخرین شب از فصل لیگ برتر انگلیس به ثبت رسید را سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی رقم زد. او که در آخرین بازی اش برای این تیم در لیگ برتر درست مانند اولین بازی اش (برابر سوانزی در ماه آگوست سال 2011) به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و دو گل زد، با این دو گل تعداد کل گل هایش برای تیم آبی پوش شهر منچستر را به 184 مورد افزایش داد و با شکستن رکورد وین رونی در منچستریونایتد، به بازیکنی تبدیل شد که بیشترین تعداد گل را در لیگ برتر برای یک تیم به ثمر رسانده است.

آگوئروی 32 ساله هنوز این شانس را دارد که یک بازی دیگر هم برای منچسترسیتی انجام دهد که آن فینال لیگ قهرمانان اروپاست، دیداری که شنبه هفته آینده برگزار می گردد و سیتی باید به مصاف چلسی برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رکوردشکنی هری کین و آگوئرو در ایستگاه پایانی لیگ برتر انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی هری کین و آگوئرو در ایستگاه پایانی لیگ برتر انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید