خبرنگاران افزون بر هزار دستگاه خودرو در تربت حیدریه رایگان دوگانه سوز شدند

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، تربت حیدریه- خبرنگاران- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: در قالب طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی که از اردیبهشت سال جاری شروع شد تا به امروز هزار و 649 دستگاه خودروی عمومی ثبت نام کردند که از این تعداد هزار و 102 خودرو دوگانه سوز شدند و بقیه در نوبت انتظار به سر می برند.

خبرنگاران افزون بر هزار دستگاه خودرو در تربت حیدریه رایگان دوگانه سوز شدند

جواد بلندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ آموزش شبکه اضافه کرد: مالکان خودروهای عمومی شامل وانت بار و تاکسی که تا این لحظه پیروز به ثبت نام در سامانه نشده اند می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی GCR.NIOPDC.IR نسبت به ثبت نام و اخذ نوبت اقدام نمایند.

وی ادامه داد: فرهنگ سازی در زمینه بهینه سازی مصرف سوخت ، توسعه صندلی های عرضه سوخت گاز طبیعی (سی. ان. جی)، اجرای طرح رایگان 2 گانه سوز کردن خودروها و نیز نظارت بر عملکرد کارگاه های مجاز تبدیل سوخت، از جمله اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در راستای یاری به توسعه اقتصاد کشور، حفظ منابع و سلامت محیط زیست است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: در راستای توسعه استفاده از صنعت گاز طبیعی، شرایط برای جذب سرمایه گذار فراهم شده است و لذا این منطقه آمادگی خود را برای صدور موافقت اصولی احداث صندلی سی. ان. جی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه عملیاتی جنوب خراسان رضوی اعلام می دارد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه نیز در این خصوص به خبرنگار وبلاگ آموزش شبکه گفت: اکنون در این شهر سه هزار و 403 دستگاه خودروی عمومی اعم از وانت، تاکسی زرد و تاکسی تلفنی فعال وجود دارد.

محسن قندهاری اضافه کرد: از این تعداد 750 دستگاه تاکسی زرد هستند که همگی دوگانه سوزند و نیازی به معرفی آنها به شرکت نفت نیست همچنین 92 موسسه تاکسی تلفنی دارای مجوز داریم که به دلیل شرایط کرونا اکنون تنها 70 واحد از آنها با 456 دستگاه مشغول فعالیت هستند و تعداد وانت بارهای موجود این شهر افزون بر 2 هزار و 200 دستگاه است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه، 10 شهرستان تربت حیدریه، مه ولات، زاوه، گناباد، رشتخوار، بجستان، خواف، کوهسرخ، کاشمر و خلیل آباد را زیرپوشش خود دارد.

منطقه تربت حیدریه دارای 63 صندلی عرضه سوخت، 32 صندلی سوخت سی.ان.جی و 120 فروشندگی نفت سفید است.

ناوگان حمل و نقل منطقه تربت حیدریه هم دارای 188 نفتکش است که 121 دستگاه آن تریلی می باشداست.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران افزون بر هزار دستگاه خودرو در تربت حیدریه رایگان دوگانه سوز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزون بر هزار دستگاه خودرو در تربت حیدریه رایگان دوگانه سوز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید