ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، پرسپولیس امروز و از ساعت 19:50 در استادیوم آزادی تهران به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت و ملاقات هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر را برابر این تیم برگزار خواهد نمود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان

سرخپوشان در حالی به مصاف حریف سیرجانی می فرایند که سه بازیکن خود یعنی سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا و وحید امیری را همچنان به علت مصدومیت در اختیار ندارند و یحیی گل محمدی تیمش را بدون این نفرات به مصاف حریف خواهد فرستاد.

در دروازه پرسپولیس مثل همواره شاهد حضور حامد لک هستیم و زوج خط دفاعی سرخپوشان را هم طبق معمول همواره حسین کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی تشکیل می دهند. در سمت راست خط دفاعی شاهد حضور مهدی شیری هستیم و در سمت چپ هم سعید آقایی بازی خواهند کرد.

در نبود کمال کامیابی نیا زوج خط هافبک دفاعی پرسپولیس معین است و احمد نوراللهی در کنار میلاد سرلک به میدان خواهند رفت. یک خط جلوتر در خط هافبک مهدی ترابی متمایل به چپ و احسان پهلوان متمایل به راست بازی می نمایند و در خط حمله هم زوج شهریار مغانلو و امید عالیشاه حضور دارند و عیسی آل کثیر و مهدی عبدی دو مهاجم دیگر سرخپوشان هستند که از روی نیمکت کار را دنبال خواهند کرد و گزینه های احتمالی تعویض هستند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر:

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شهریار مغانلو

ایلنا

منبع: فرارو

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید