بهترین گجت هایی که در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شدند

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، نمایشگاه CES سال جاری انتها یافته و بهترین فرصت برای مرور بهترین محصولات رونمایی شده در این دوره است.

بهترین گجت هایی که در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شدند

البته، برای بسیاری از ایرانیان و کاربران علاقه مند گجت ها و فناوری، نمایشگاه CES همزمان با وقایع یک هفته اخیر و پرتنش و استرس ایران شد و شاید اصلا فرصت دنبال کردن اخبار آن را نداشتند یا اینکه حوصله ای برای خوانندن آن ها باقی نمانده بود.

همواره در نمایشگاه CES با دو طیف محصول روبرو هستیم. محصولات پرچم دار رونمایی شده توسط شرکت های بزرگ فناوری و محصولات عجیب و غریبی که هیجان انگیز هستند و اصلا انتظارشان را ندارید. از جدیدترین لپ تاپ ها، اسمارت فون ها، تبلت ها، تلویزیون ها، پهپادها و نظایر این ها بگیرید تا مسواکی که در ده ثانیه تمام دهان شما را تمیز می نماید؛ خنک کننده بطری آب در یک دقیقه و انواع روبات های احساساتی.

اجازه دهید سراغ بهترین های نمایشگاه CES 2020 از دید سایت ZDNET برویم:

سامسونگ گلکسی کروم بوک

محصول Galaxy Chromebook در همین فصل اول سال 2020 عرضه شده و بهترین دستگاه مبتنی بر سیستم عامل کروم تا کنون است. یک لپ تاپ 13.3 اینچی 4K با نمایشگر امولد، پردازنده Core-i5 نسل دهم و قابلیت های دوکاره ای تا هم لپ تاپ باشد و در صورت احتیاج به تبلت تبدیل گردد. قیمت آن 999 دلار اعلام شده است.

هارمن کاردن Citation Oasis

یک هشداردهنده غذای هوشمند از شرکت هارمن کاردن؛ زیرمجموعه سامسونگ است که در بهار 2020 عرضه می گردد. این دستگاه مجموعه ویژگی هایی دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می نماید. مثلا دارای قابلیت شارژ بی سیم، یا پشتیبانی از آمازون اکو دات است. با قیمت 199 دلار وارد بازار می گردد.

لنوو ThinkPad X1 Fold

بهترین لپ تاپ تاشو از سال 2017 تا کنون است. بعضی کارشناسان هم اعتقاد دارند بهترین دستگاه همراه تاشو عرضه شده تا کنون است؛ حتی بهتر از گوشی های تاشوی سامسونگ و هواوی. نیمه سال 2020 با قیمت 2500 دلار وارد بازار می گردد و در چندین حالت قابل استفاده است. یک لپ تاپ 13.3 اینچ کامل با ویندوز 10 می گردد که البته از پردازنده های Core اینتل بهره برده ولی وزنی زیر یک کیلوگرم دارد.

مسواک Y-Brush

این مسواک یک روش کاملا جدید برای تمیز کردن دهان و دندان ها نشان می دهد. طراحی منحصربه فردی دارد تا تمام دهان شما را فقط در ده ثانیه تمیز کند. در مارس 2020 و با قیمت 125 دلار عرضه می گردد.

پهپاد فیلم برداری PowerEgg X

جدیدترین پهپاد فیلم برداری از شرکت PowerVision است که در نمایشگاه CES 2020 جلب توجه کرد. ده ها ویژگی منحصربه فرد در این پهپاد گنجانده شده است که برای هر کسی هیجان انگیز خواهند بود. مثلا، فیلم برداری در زیر آب، پرواز در هوای بارانی و طوفانی، پرواز و فرود در آب و غیره. هم اکنون با قیمت 899 دلار روی سایت آمازون به فروش می رسد.

ال جی Signature RX

ال جی مدت ها است روی تلویزیون های انعطاف پذیر کار می نماید و اکنون در نمایشگاه CES از یک تلویزیون رولی و قابل حمل جالب رونمایی نموده است که اواخر امسال وارد بازار می گردد. وقتی تلویزیون Signature RX را خاموش می کنید؛ به طور اتوماتیک جمع شده و وارد باکس می گردد. قیمت این تلویزیون رولی بسیار گران و 60 هزار دلار است.

تی سی ال 10 5G

تی سی ال را یک سازنده برتر گوشی های هوشمند نمی شناسیم ولی گوشی جدید این شرکت با قابلیت 5G ولی قیمت مناسب 500 دلار برای بعضی از کاربران وسوسه انگیز است. این گوشی در فوریه همین سال وارد بازار می گردد.

واکام One

تبلت 13 اینچی Wacom One برای هنرمندان و طراحان گرافیکی عرضه شده است. یک قلم بسیار حرفه ای برای طراحی دارد و می تواند با سیستم عامل های ویندوز، مک، اندروید جفت گردد. یک دستگاه طراحی قابل حمل بسیار ارزان قیمت برای طراحان است. با قیمت 400 دلار هم اکنون وارد بازار شده است.

سامسونگ Sero

یک تلویزیون 47 اینچی 4K و QLED که می تواند از حالت افقی به حالت عمودی تغییر حالت دهد. بهترین نمایشگر برای ارائه ها، مشاهده فیلم های تیک تاک، اینستاگرام و اسنپ چت روی گوشی و کاربردهای خاصی که باید بعدا درباره اش بیشتر بخوانیم. قرار است در سال 2020 و با قیمت 1600 دلار وارد بازار گردد.

هدبند Urgonight

یک هدبند به همراه اپلیکیشن (اندروید و iOS) است تا شما بهتر در طول شب به خواب بروید. از روش های درمانی نوروفیدبک برای تجزیه و تحلیل فعالیت های مغزی شما استفاده می نماید و به شما انواع تمرین ها و تغییر رفتارها در آرامش ذهنی بیشتر را می آموزد. با قیمت 500 دلار در سال 2020 عرضه می گردد.

خنک کننده Juno Chiller

اگر Juno Chiller را داشته باشید؛ دیگر نگران فراموش کردن خنک سازی نوشیدنی های خود نیستید. این دستگاه می تواند یک قوطی نوشیدنی را در دو دقیقه و یک بطری را در 5 دقیقه خنک کند. 299 دلار قیمت خورده ولی اگر پیش خرید کنید؛ 199 دلار برایتان تمام می گردد.

تردمیل Amazfit HomeStudio

ترکیبی از چندین فناوری مختلف است که به طور همزمان قابل استفاده هستند. سرعت این تردمیل شگفت انگیز می تواند به 12 مایل در ساعت برسد. بلندگوهای HD و Smart Mirror با اندازه 43 اینچ دارد. یک دوربین 3D هم دارد که می تواند فعالیت و عملکرد شما را زیر نظر بگیرد. قیمت این دستگاه ورزشی هنوز معین نیست.

لنوو ThinkBook Plus

دارای نمایشگر e-ink بوده و برای یادداشت برداری در اندازه یک لپ تاپ، وارد کردن اطلاعات یا کار روی اسناد با قلم نوری مناسب است. لنوو می گوید در بهار 2020 و با قیمت 1200 دلار وارد بازار می گردد.

سامسونگ Q950TS

جدیدترین تلویزیون 8K بازار با حاشیه هایی بسیار نازک در حد 2.3 میلی متر که با کمی فاصله دریافت از تلویزیون اصلا قابل رویت نیستند. قرار این تلویزیون بسیار با کیفیت در امسال میلادی وارد بازار گردد ولی همانند برندهای دیگری مانند سونی و ال جی، هنوز قیمت گذاری نشده است.

منبع

منبع: یک پزشک

به "بهترین گجت هایی که در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین گجت هایی که در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید