ایرپادز پرو 2 با طراحی تازه شاید اواخر 2022 عرضه گردد

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، به گفته تحلیلگر مشهور اپل یعنی مینگ چی کو، ایرپادز پرو 2 اپل در سه ماهه چهارم سال 2022 عرضه خواهد شد. اپل اولین نسل از ایرپادز پرو را در سال 2019 وارد بازار گجت های هوشمند کرد. بر اساس گزارش وب سایت MacRumors، نسل دوم ایرپادز پرو در سه ماهه آخر سال 2022 در اختیار علاقه مندان به غول فناوری آمریکایی قرار می گیرد.

ایرپادز پرو 2 با طراحی تازه شاید اواخر 2022 عرضه گردد

البته جدا از گفته های تحلیلگر اپل، شایعات و برآورد های زیادی در خصوص تاریخ عرضه این محصول وجود دارد اما هنوز تاریخ دقیقی از زمان معرفی ایرپادز پرو 2 منتشر نشده است. این محصول که پیش تر قرار بود در سال 2021 به بازار عرضه گردد به دلایلی نامشخص سال جاری عرضه نشده است. به نظر می رسد که نسل دوم ایرپادز پرو اپل با طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبلی معرفی گردد. براساس آخرین شایعات، ایرپادز پرو 2 از طراحی پایه های کوتاه بیرون زده بهره می برد که شباهت زیادی با هدفون Beats Fit Pro خواهد داشت.

دیگر شایعات شنیده شده حاکی از آن است که نسل دوم ایرپادز پرو اپل احتمالا دارای قابلیت پایش فعالیت های ورزشی با استفاده از حسگرهای داخلی خواهد بود. بعلاوه این هدفون از تراشه تازهی بهره می برد که ارتباط با سایر دستگاه ها را بهبود می بخشد. غول فناوری آمریکایی پیش از این، از نسل سوم ایرپادز با ظاهر به روزتر و فناوری تازهتر رونمایی نموده بود. این ایرپادز که عمر باتری آن به 6 ساعت پخش پیوسته موسیقی می رسد، در برابر آب و رطوبت نیز مقاوم است.

بعلاوه این نسل از ایرپادز ها از محرک های اختصاصی و فناوری EQ تطبیقی بهره می برند که به طور اتوماتیک خروجی صدا را برای گوش کاربر تنظیم و بهینه می نماید. اپل یکی از قابلیت های نسل اول ایرپادز پرو را در نسل سوم ایرپادز ها به کار برده که آن کنترل های حسگر نیرو است. بعلاوه اپل از فناوری صدای دالبی اتموس نیز در این گجت استفاده نموده، اما از قابلیت های پیشرفته ای نظیر حذف نویز فعال یا سری سیلیکونی بهره نمی برد.

شایان ذکر است که اپل با عرضه نسل اول ایرپادز پرو سعی داشته تا مسائل و ایرادات ایرپادز های قبلی را رفع کند. یکی از مسائل رایج این گجت ها، قرار نگرفتن کامل هدفون در داخل گوش است. این شرکت برای حل این مشکل در ایرپادز پرو از سری سیلیکونی در سه سایز استفاده نموده تا هر کاربر متناسب با مقدار گوش خود از آن ها بهره ببرد. مخصوصا برای کاربرانی که از این گجت ها هنگام ورزش کردن و دویدن استفاده می نمایند، قرار نگرفتن کامل هدفون در داخل گوش واقعا آزار دهنده خواهد بود.

علاوه بر قابلیت حذف نویز فعال که در قسمت بالا نیز به آن اشاره شد، نسل اول ایرپادز پرو از قابلیت صدای تطبیقی نیز بهره می برد. بر اساس این قابلیت، میکروفون تعبیه شده در هدفون اکولایزر صدا را به صورت اتوماتیک تنظیم می نماید تا شما در هنگام گوش دادن به موسیقی، حس فوق العاده ای را تجربه کنید. پردازنده H1 این هدفون نیز عملکرد بسیار خوبی را به شما ارائه می دهد.

از دیگر قابلیت های کاربردی این ایرپادز می توان به قابلیت حالت شفاف اشاره نمود. با بهره گیری از این قابلیت، صدای محیط اطراف تا حدودی به گوش شما می رسد. گاهی اوقات احتیاج است که کاربر صدای محیط اطراف خود بشنود، برای مثال وقتی قصد عبور از خیابان را دارید این قابلیت بسیار مفید واقع می گردد. باید دید اپل در نسل دوم ایرپادز پرو خود از چه قابلیت های تازه و کاربردی دیگری استفاده می نماید.

منبع: Macrumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "ایرپادز پرو 2 با طراحی تازه شاید اواخر 2022 عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپادز پرو 2 با طراحی تازه شاید اواخر 2022 عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید