قابلیت نو دوربین پیکسل 6 تایید شد

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، اطلاعات افشا شده در یک سایت بازاریابی تایید می نماید که دوربین موبایل پیکسل 6 مجهز به قابلیت تازه Magic Eraser است. علاوه برآن آپدیت های امنیتی تا 5 سال برای این سری فراهم می گردد.

قابلیت نو دوربین پیکسل 6 تایید شد

به گفته ایون بلاس افشاگر مشهور حوزه فناوری، وب سایت ویرهاوس تصاویری از محتوای بازاریابی گوگل برای موبایل های پیکسل6 و پیکسل 6 پرو را منتشر کرد. البته این تصاویر اکنون حذف شده اند.

در این اسکرین شات ها توضیحاتی درباره محتوای Magic Eraser که پیش تر هم فاش شده بود، وجود دارد. به نظر می رسد این قابلیت به گوگل فوتوز مربوط است.

در این توضیحات آمده است: Magic Eraser با چند ضربه ساده هرگونه انحرافی را از بین می برد. به عبارت دیگر افراد غریبه و اشیای ناخواسته را در گوگل فوتوز حذف می نماید. بنابراین فقط افراد و اماکنی که کاربر تمایل دارد، در تصویر باقی می مانند.

در تصاویری که به تازگی فاش شده، معین شد دوربین اصلی پیکسل 6 لنز 60 مگاپیکسل است. علاوه برآن یک لنز 12 مگاپیکسل اولترا واید هم پشت دستگاه واقع شده است. پیکسل 6 پرو هم لنز تله فوتو 48 مگاپیسکلی دارد

از سوی دیگر نشریه انگجت هم اشاره نمود در کپی بعضی از تصاویر افشا شده با حروف ریز به وجود 5 سال پشتیبانی آپدیت امنیتی از زمان عرضه دستگاه در گوگل استورهای آمریکا اشاره شده است.

بنابراین سری موبایل های پیکسل 6 تا 2026 میلادی ایمن خواهند بود.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "قابلیت نو دوربین پیکسل 6 تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت نو دوربین پیکسل 6 تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید