بهداشت دهان و دندان

مزایای فراوان چای قرمز

شما ممکن است چای بنوشید زیرا آن را دوست دارید و یا این که می توانید آن را برای حفظ سلامتی بنوشید، به هر حال اگر شما علاقه مند به دانستن یافته های تحقیقات کنونی مربوط به مزایای چای قرمز هستید، این متن را مطالعه کنید.

2 آذر 1400

نحوه درمان عفونت های روده ای

عفونتهای روده ای را می توان با شناسایی عوامل مسبب که می تواند باکتری، ویروس، قارچ و یا انگل روده باشد، تحت درمان قرار داد. این مقاله اطلاعات بیشتری در خصوص علل، علائم و درمان آن را در اختیارتان قرار می دهد. عفونت روده می تواند ناشی از پاتوژن های (عوامل...

6 آبان 1400

نیجریه؛ آزادی 300 دختر دانش آموز از چنگ گروگان گیرها، پول و ماشین پاداش کودک ربایان

طراح ربودن 300 دانش آموز در ایالت کاتسینا اخیرا توبه کرد و پس از تحویل اسلحه خود به مقامات مورد بخشش نهاده شد.

29 فروردین 1400

آخرین مهلت اخذ واحد درسی مجازی مبانی طب ایرانی و مکمل امروز، 10 آذر ماه انتها می یابد

دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور تا امروز، 10 آذر فرصت دارند واحد درسی مجازی آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل را اخذ نمایند.

12 دی 1399

بهترین کشورها برای مهاجرت پزشکان

پزشکان وظیفه بسیار مهم و سخت نجات جان افراد را بر عهده دارند. اغلب آنها شب و روز زندگی خود را وقف سلامتی جامعه می نمایند. دکتر شدن، در دنیای امروز، به معنی پذیرش مسئولیت بزرگ است. مسئولیتی که به خاطر آن ملزم هستند؛ چندین سال از عمر خود را به تحصیل فشرده...

3 دی 1399

حناچی: تهران نوروز امسال میهمانپذیر نیست ، گزارش اقدامات مقابله با کرونا در پایتخت

پیروز حناچی با ارائه گزارشی کوتاه از اقدامات مقابله ای شهرداری تهران با ویروس کرونا در مورد تعیین تکلیف طرح ترافیک در شرایط حاضر سخن گفت و افزود، تهران در نوروز امسال دعوت به میهمانپذیری نمی کند.

6 اردیبهشت 1399

بهترین گجت هایی که در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شدند

نمایشگاه CES سال جاری انتها یافته و بهترین فرصت برای مرور بهترین محصولات رونمایی شده در این دوره است.

10 اسفند 1398

اصلاح فرایند کنکور به جای حذف آن

هفته گذشته کارشناسان حوزه آموزش در جلساتی به مواردی چون اصلاح فرایند کنکور به جای حذف آن، پایین بودن امنیت امتحانات نهایی، لاغر شدن کتاب های درسی و بی رغبتی دانش آموزان به یادگیری پرداختند.

2 آذر 1398