پارالمپیک 2020 توکیو، کهتری: احتیاج به کسب تجربه داریم

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، سرمربی تیم ملی تیروکمان پارالمپیک ایران گفت: حریفی که در مسابقه نیمه نهایی برابر زندی به رجحان رسید، کسی است که تجربه حضور در چهار، پنج پارالمپیک را در کارنامه دارد.

پارالمپیک 2020 توکیو، کهتری: احتیاج به کسب تجربه داریم

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، مجید کهتری پس از ناکامی محمدرضا زندی در کسب مدال برنز در مسابقات تیر و کمان بازی های پارالمپیک توکیو گفت: کمانداران ما برای موفقیت در میدان های این چنینی احتیاج به کسب تجربه دارند.

سرمربی تیم ملی تیر و کمان پارالمپیک ایران اضافه کرد: حریفی که در مسابقه نیمه نهایی برابر زندی به فزونی رسید، کسی است که تجربه حضور در چهار - پنج پارالمپیک را در کارنامه دارد. زمانی که در سال 2001 در رقابت های تیر و کمان جمهوری چک به اسم ورزشکار شرکت نموده بودم، همین ورزشکار آنجا هم حضور داشت و از تجربه زیادی برخوردار است. او امروز هم در نهایت به اسم قهرمانی پارالمپیک رسید.

مجید کهتری گفت: حضور نمایندگان ترکیه در فینال و رده بندی نشان می دهد این کشور در رشته پارا تیر و کمان سرمایه گذاری نموده و هر ساله چند تورنمنت مهم را میزبانی می نماید. شاید بی ربط نباشد اگر بگویم رئیس فدراسیون جهانی تیر و کمان شخصی از ترکیه است و ما نشانه های پیشرفت را در ورزشکاران این کشور می بینیم.

کهتری توضیح داد: ما هم برای رسیدن به موفقیت باید مثل ترکیه برنامه ریزی منسجمی داشته باشیم کما اینکه در دو سال گذشته که بیشتر کشورها درگیر کرونا بودند ما 14 اردو برگزار کردیم. از عملکرد بچه های خودمان در این رقابت ها راضی هستیم چرا که حتی در برخی از موارد از رکوردهای خود هم بهتر تیر زدند. به اسم مثال رحیمی رکورد پارالمپیک را جا به جا کرد؛ رکوردی که در دوره گذشته هم در ریو در اختیار آقای رنجبر بود و جا به جا شد.

سرمربی تیم ملی پارا تیر و کمان ایران در خاتمه گفت: آنچه اهمیت دارد این است که برای کسب موفقیت باید ورزشکاران خود را به تورنمنت های مختلف بفرستیم تا از استرس آنها کاسته گردد. هر زمانی که ملی پوشان ما آرامش داشته باشند و ضربان قلبشان پایین بیاید، می توانیم به موفقیت آنها امیدوار باشیم. البته اینها زمان می برد. امیدوارم چه من و چه هر مربی دیگری که کنار تیم بود با برنامه ریزی باعث ارتقای سطح کمانداران کشورمان گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پارالمپیک 2020 توکیو، کهتری: احتیاج به کسب تجربه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارالمپیک 2020 توکیو، کهتری: احتیاج به کسب تجربه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید