معرفی امکانات نو نسخه وب شاد

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، سخنگوی اپلیکیشن شاد امکانات تازه افزوده شده به نسخه وب شبکه شاد را بیان کرد.

معرفی امکانات نو نسخه وب شاد

حسین صادقی در گفت وگو با وبلاگ آموزش شبکه، در این باره اظهار کرد: در راستای توسعه امکانات نسخه وب شبکه شاد و سهولت دسترسی و بهره برداری کاربران از این امکانات، به تازگی خدمات جدیدی به نسخه وب شبکه شاد اضافه شده است.

وی اضافه نمود: قابلیت نخست، اضافه نمودن رمزینه خوان (QR CODE) است که جهت بهره برداری از محتوای کتب درسی، به امکانات گروه های کلاسی اضافه نموده شده است. از آنجایی که این محتوا بر روی سایت رشد قرار گرفته، ترافیک مصرفی آن رایگان نخواهد بود.

سخنگوی اپلیکیشن شاد بعلاوه با اشاره به ایجاد امکانگفت وگوی صوتی و تصویری برای دانش آموزان و معلمان در نسخه وب گفت: امکان استفاده از ارتباط زنده تصویری(لایو) نیز برای کاربران نسخه وب فراهم شده است و از این پس دانش آموزان می توانند با معلم خود در محیط شاد ارتباط تصویری زنده برقرار نمایند. البته در نسخه فعلی، امکان آغاز لایو برای دانش آموز فراهم است ولی این امکان به جهت محدودیت هایی که برای Browser ها در نسخه وب وجود دارد، هنوز برای معلمان فراهم نشده است.

وی بعلاوه با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد دانش آموزان کلاس بندی شده در شبکه شاد 10 میلیون و 629 هزار و 620 نفر است گفت: روزانه یک میلیون و 470 هزار و 800 ارتباط زنده تصویری و 895 هزار و 830 گفت وگوی صوتی در کلاس ها برقرار شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "معرفی امکانات نو نسخه وب شاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی امکانات نو نسخه وب شاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید