لنج های ایرانی در بندر دوبی سرگردان هستند

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، رئیس اتحادیه لنج داران و حمل و نقل دریایی استان بوشهر گفت: به بهانه شیوع ویروس کرونا، لنج های کشورمان بیش از دو هفته است در بندر دوبی بلاتکلیفند و اجازه ورود به آن ها نمی دهند.

لنج های ایرانی در بندر دوبی سرگردان هستند

سید علی موسوی گمارانی رئیس اتحادیه لنج داران و حمل و نقل دریایی استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار از ، اعلام کرد: بیش از 400 فروند لنج ایرانی که بیشترشان مربوط به استان بوشهر است، اکنون 15 تا 16 روز است در دهانه خور دوبی در کشور امارات متحده عربی سرگردان هستند و به بهانه شیوع ویروس کرونا نه تنها اجازه ورود به آن ها داده نمی گردد که حتی پاسخ سرنشینان لنج را هم نمی دهند.

او اضافه نمود: این لنج ها در این شرایط، شرایط بد جوی و دریایی را هم سپری نموده اند و اکنون با کمبود آب آشامیدنی و مواد غذایی رو به رو هستند. همچنین با توجه به هزینه بالای سوخت، ماندن در این شرایط برای صاحبان لنج گران تمام می گردد.

رئیس اتحادیه لنج داران و حمل و نقل دریایی استان بوشهر ادامه داد: صاحبان لنج وملوانان امیدشان به این سفر بوده است، سفری که قرار بوده ضمن تامین نیازهای مردم و رونق بازار سرانجام سال، برای صاحبان لنج و ملوانان درآمدی داشته باشد.

موسوی گمارانی از مسئولان خواست هر چه زودتر فکری به حال این لنج ها نمایند تا از سرگردانی در آیند.

او تاکید نمود: اگر لنج ها دست خالی از این سفر برگردند هر کدامشان 150 تا 200 میلیون تومان ضرر می نمایند.

رئیس اتحادیه لنج داران و حمل و نقل دریایی استان بوشهر همچنین گفت: به لنج هایی هم که در دوبی بوده اند گفته اند زودتر این بندر را ترک نمایند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لنج های ایرانی در بندر دوبی سرگردان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لنج های ایرانی در بندر دوبی سرگردان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید