فرشته طائرپور به خاک سپرده شد

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، پیکر فرشته طائرپور سینماگر پیشکسوت امروز در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد. همجنین وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی هم پیامی برای درگذشت این تهیه کننده پیشکسوت فرستاد

فرشته طائرپور به خاک سپرده شد

به گزارش جام جم، مراسم تشییع پیکر فرشته طائرپور سینماگر پیشکسوت که دیروز براثر ابتلا به ویروس کرونا و در سن 69 سالگی درگذشت، در قطعه هنرمندان برگزار گشت.

در این مراسم که جمعی از هنرمندان، فرزندش غزل شاکری و دیگر اعضای خانواذه و همکارانش حضور داشتند، صدای نیایش این تهیه کننده سینمای کودک پخش شد که از خداوند برای مردم کشورش و مردم جهان طلب رحمت کرده بود.

طائرپور که بارها درخواست واکسیناسیون هنرمندان و فعالان عرصه فیلمسازی را پیگیری کرده بود، بعد از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

او تهیه کنندگی آثاری چون گلنار، خداحافظ دختر شیرازی، آینه های روبرو، نخودی، زن دوم، وقتی همه خواب بودند، پسر مریم، نان و شعر، پاتال و آرزوهای کوچک و مدرسه پیرمردها را برعهده داشته است.

همچنین محمدمهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد که این روزها برنامه های پیشنهادی اش با واکنش های متعددی روبرو شده، برای درگذشت این تهیه کننده پیشکسوت سینما پیام تسلیتی فرستاد که به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضایعه درگذشت هنرمند پرتلاش و فعال صنفی جامعه سینمایی کشور، رئیس انجمن کارفرمایی تهیه کنندگان فیلم، سرکار خانم فرشته طائرپور موجب حزن و اندوه شد.

آثار ایشان بخشی از خاطره سینمایی هم نسلان ماست، سینمای کودک و نوجوان خاطرات آثار او همچون گلنار، پاتال و آرزوهای کوچک و.. را فراموش نخواهد کرد.

تلاش های و فعالیت های صنفی، اجتماعی و خیرخواهانه ایشان در خاطر همه دوستان و همکارانش حک شده است.

اینجانب در آستانه تاسوعای حسینی با عرض تسلیت به خانواده فرهیخته و هنرمند ایشان، اعضای محترم خانه سینما، اصحاب فرهنگ و هنر و همه همکاران، رحمت و غفران برای آن مرحومه را از درگاه الهی مسئلت می نمایم.

منبع: جام جم آنلاین

به "فرشته طائرپور به خاک سپرده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشته طائرپور به خاک سپرده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید