طاهری: شاید دلیل عدم حضورم در گزینشی ناکامی در اوکراین بود، به جبران جهانی 2019 در نروژ فکر می کنم

به گزارش وبلاگ آموزش شبکه، نفر اول وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی جام تختی گفت که همه تلاشش را برای کسب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی به کار می بندد و می خواهد در این رقابت ها ناکامی در جهانی نورسلطان را جبران کند.

طاهری: شاید دلیل عدم حضورم در گزینشی ناکامی در اوکراین بود، به جبران جهانی 2019 در نروژ فکر می کنم

رامین طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آموزش شبکه در مورد اینکه جزو گزینه های کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در هیچکدام از دو مسابقه گزینشی المپیک نبود، گفت: فکر می کردم بعد از باخت حسین نوری در مسابقات گزینشی آسیا من به گزینشی جهانی می روم، اما به هر شکل نظر کادر فنی این بود که ناصر علیزاده به صوفیه برود. در نهایت هم متأسفانه سهمیه 87 کیلو را نتوانستیم بگیریم و المپیک از دست مان رفت.

وی با تأکید بر اینکه راهش را ادامه می دهد، اضافه کرد: درست است که ما نماینده ای در این وزن المپیکی نخواهیم داشت، اما من باید راهم را ادامه دهم. به آقای بنا گفتم می خواهم در جام تختی کشتی بگیرم تا مسابقات اوکراین را جبران کنم. چون من جزو کشتی گیرانی نبودم که باید در جام تختی کشتی می گرفتم، این موضوع برایم اختکمک بود که تصمیم به شرکت گرفتم.

این کشتی گیر خوزستانی با اشاره به کارنامه اش در مسابقات بین المللی اوکراین شرح داد: شاید یکی از دلایلی که نامم را از مسابقات گزینشی خط زدند، همین مسابقات اوکراین بود که نتوانستم خوب کشتی بگیرم. من در فشار تمرینات و اردو بودم که گفته شد باید به اوکراین بروم، در صورتی که فکر می کردم بعد از مسابقات کسب سهمیه، قرار است در لهستان کشتی بگیریم.

طاهری هدف اصلی اش را حضور در مسابقات جهانی نروژ دانست و گفت: خدا را شکر در جام تختی کشتی گرفتم و اول شدم. کشتی فینالم با یوسف قادریان حساس بود، ولی با برنامه ریزی که با مربی ام لقمان رضایی داشتیم، این مبارزه را با نتیجه 5 بر یک بردم. این مرحله اول گزینشی جهانی بود. امیدوارم خدا کمک کند و در مسابقات جهانی امسال بدشانسی نیاورم. سال 2019 که نشد از مسابقات جهانی مدال بگیرم، امیدوارم این اتفاق در سال 2021 رخ دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طاهری: شاید دلیل عدم حضورم در گزینشی ناکامی در اوکراین بود، به جبران جهانی 2019 در نروژ فکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: شاید دلیل عدم حضورم در گزینشی ناکامی در اوکراین بود، به جبران جهانی 2019 در نروژ فکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید